čtvrtek 8. března 2012

new in - essence spring/summer 2012

Báze pod oční stíny není u essence úplnou novinkou zato u mě ano! Už se těším až ji vyzkouším společně s quattro stíny v mých oblíbených barvách, které budu nanášet pomocí smokey eyes brushe.
01 xoxo
Lak na nehty - nude glam (03 -cookies & cream) - nakonec nejspíš někomu daruji... ještě si to musím rozmyslet! :-D
P.S.: Můžete se těšit na recenzi na tyto produkty, kterou udělám, jen co je pořádně ozkouším ;-)
A moc vám všem děkuji za krásné komentáře! 111 je nádherné číslo, mám ohromnou radost! ;-)

7 komentářů:

  1. budu se těšit na recenzi, s essence moc dobré zkušenosti nemám, tak snad ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak mám taky a je skvělý! A tu bázi pod oční stíny, už si taky musím konečně koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty stíny mají skvlou barvičku :).

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno vypadá lákavě :)

    godwholovestodance.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tu bázi mám a používám a jsem s ní spokojená :) a quatro stíny mám akorát v jiných odstínech a jsou to jedny z nej! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tú bázu mám tiež a som spokojná, tak snáď budeš aj ty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za krásné komentáře, už jsem to trošku ozkoušela, brzy dám vědět ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥