neděle 13. února 2011

Domácí baleríny... / Ballerina Slippers...

zmizely z mého WISH LISTU a to znamená, že je mám právě na nohách! :-D Ano, v pátek jsem se ocitla v Palladiu za účelem nákupu nějakých sportovních bot a když jsem procházela kolem Tchiba praštila mě do nosu ta omamná vůně kávy a vlákala mě dovnitř. Měla jsem co dělat, abych odolala všem těm úžasným věcem. (pro ramínko na pásky si stejně asi ještě zajedu) Ale odnesla jsem si aspoň ty úžasné, fialové balerínky. :-)

disappeared from my WISH LIST, which means: I´m wearing them now! :-D On Friday I was in Palladium, because I wanted to buy some sports shoes. When I was walking there the smell of coffee from Tchibo store made me go inside. There were so much wonderful things in the shop!!! (I´m styl thinking about some...) But I took away only these nice, purple ballerina slippers. :-)

Tchibo obchod (nebo e-shop) byste rozhodně měli navštívit. Najdete tam spoustu zajímavých a originálních věcí nebo přinejmenším kupu inspirace. :-) Tak neváhejte a využijte můj odkaz: Tchibo - dát to nejlepší :-)

You should visit Tchibo store (or e-shop). There are many interesting and original things. You can try it HERE :-)

6 komentářů:

Děkuji ♥