úterý 19. července 2011

English Camp 2011 (1.,2.,3. den)

Naše každoroční rodinná "dovolená" - letos už po šesté! :-)
Začínalo se v neděli a my dorazili akorát na večeři (vlastně s malým zpožděním, protože jsme maličko zabloudili :-)). Vůbec jsme se nevyspali.
Včera nás čekala snídaně (švédské stoly :-o), každodenní dopolední "výuka" (povídání si v aj ve skupinách s rodilým mluvčím) a svačinka, oběd a odpoledne ruční práce, večeře a večerní program. Neměla jsem v podstatě ani minutku volna a večer jsem z hrůzou zjistila, že jsem ani nebyla venku. Úplně vyřízená jsem zalezla v 9 večer na pokoj, ale spát jsem nemohla, protože ho sdílím s rodiči a tak by mě při svém příchodu akorát vzbudili a pak bych měla problém zabrat. (letos poprvé jsme v jiné chatě na jiném místě a je tu dost omezený počet míst, takže je to takhle komplikované, ale je to tu hezčí :-)) Konečně jsme se vyspali. Teda já... :-)
Dnes - snídaně, výuka, svačina, výuka, oběd a krásné slunečné odpoledne (udělali jsme si s holkama a dětma výlet na borůvky a pak jsme jen seděli na sluníčku před chatou a odpočívali, zatímco některé statečnější provozovaly břišní tance :-)) před chvílí byla večeře a teď už zas běžím na večerní program.
Tady je pár fotek. :-)

Před cestou:
Při cestě:
Po příjezdu:
po 2hodinové cestě autem v hrozném horku :-)
tílko - adidas, sukně - terranova, boty - H&M
2. den
ruční práce
3. den