pátek 27. července 2012

15/7

 fascinuje mě, jak mé vlasy vypadají úplně jinak na sluníčku, denním světle a při focení v místnosti... 
make-up (rtěnku jsem snědla :-)) i účes (vlny v dešti zplihly...) původně vypadaly trošku jinak a snad vám brzy ukážu jak, proč a nač :-)


11 komentářů:

  1. mé vlasy taky vypadají na každém světle úplně jinak :D
    a líbí se mi, jak jsi nalíčená a tvé vlasy, jak už holky zmínily, vypadá to nádherně přirozeně :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to stejně. Myslela jsem si, že mám tmavé blond. Při pohledu do zrcadla jsou ale světle hnědé a na slunci dokonce rezavé! Tak Ti nevím, asi jsem jako ty chameleon...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju za krásné komentáře! vlasy jsou prostě jedna velká záhada :-))

    OdpovědětVymazat
  4. pristane ti to:)

    pozývam ťa k sebe na blog: littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. mna zas fascinuju tvoje licke kosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? já vždycky chtěla takové ty výrazné, dalo to dost zabrat, není to úplně ono, ale je to lepší ;-)

      Vymazat

Děkuji ♥