středa 10. října 2012

Rhodos 2012 - DIY skull cut out T-shirt

když jsme se s maminkou na poslední chvíli rozhodly, že si letos přece jenom ještě zaletíme do tepla, byl to pro mě i impuls k dokončení jednoho DIY projektu - protože kde jinde nosit rozstříhané tričko než u moře ;-) a tohle je výsledek:
tričko/T-shirt - DIY; kraťasy/shorts - H&M; bikiny - F&F; žabky/flip-flops - Lacoste
potřebujete: tričko, tužku, nůžky, jehlu, nit
postup: tričko jsem otočila naruby a obyčejnou tužkou jsem si předkreslila vzor (dejte si pozor na to, že na rovné ploše to trošku zkresluje, já jsem to trošku přehnala s velikostí očí - pořád se mi zdály malé... :-)), který jsem posléze vystříhala nůžkama. odstřihla jsem spodní lem a límeček - tam je to potřeba lehce zapošít, aby se nepáraly ramení švy. nakonec jsem od oka rozstříhala rukávy na tenké třásně a odstřihla dvojité konce :-)

Líbí?

 

26 komentářů:

  1. Krásné a nápadité! Myslím, že na pláž se to mohlo prostříhat ještě o trochu víc:-D

    OdpovědětVymazat
  2. opravdu se ti to povedlo :) my jsme byli s našima na Rhodosu před 2 lety ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :-) jo? a ve kterých místech?

      Vymazat
  3. wooow tak to se ti povedlo! Vypadá ještě mnohem lépe než to mé z H&M :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! no tak to zas asi ne, ale je to skoro zadarmo ;-)

      Vymazat
  4. Jak krásně to vypadá a s tím móóřem za Tebou ještě líp :-)

    OdpovědětVymazat
  5. love that t-shirt!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. já na to nemám talent :( takže jsem si podobné tričko koupila na ebay :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že na to talent není vůbec potřeba - jen ty nůžky ;-D

      Vymazat
  7. skull trička se mi hrozně líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. Povedlo se ti! To tričko si chci udělat už hrozně dlouho, ale pořád jsem ještě nesehnala ideální tričko, které bych mohla takto zdevastovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! kup si nějaké úplně obyč za pár kaček ;-)

      Vymazat
  9. Správné tričko na Halloween =o)
    Akorát bych se bála, že bych se podle něj opálila =oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! měla jsem ho jen po cestě na pláž :-))

      Vymazat

Děkuji ♥