čtvrtek 15. listopadu 2012

twilight sága - Rozbřesk 2.část

včera jsme s přítelem byli díky výhře v časopise JOY na předpremiéře. wow! sežrala jsem to celé i s navijákem! a to jsem asi před 2lety přečetla knížku... musím říct, že jsem nečekala nic jiného, než další dobrý díl s dobrými efekty, ale musím říct, že mě ten film opravdu dostal a asi se mi líbil nejvíc ze všech dílů :-) takže jestli máte twilight alespoň trochu rádi, tak si tenhle poslední díl rozhodně nenechte ujít ;-) dechberoucí!
a tyhle skladby jsem si zamilovala:



13 komentářů:

  1. Taky se chystám na Twilight. A co přítel? :D Ten předpokládám tak nadšený nebyl :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nemá Stmívání rád, je to na něj moc holčičí, ale sám pak řekl, že mu tenhle díl připadal nejlepší a že se mu to docela líbilo :-)

      Vymazat
  2. jj, taky se chystame .-) Jsem rada, ze se Ti libil....

    OdpovědětVymazat
  3. Já jdu v neděli, tak už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dříve jsem Stmívání hrozně žrala, dnes už to tak žhavé není, ale na film bych se ráda podivala :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem tomuhle filmu nějak nepodlehla

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to som zvedavé aké to bude! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja si najskôr musím pozrieť aj tie predchádzajúce :D
    p.s.-pozývam ťa na začínajúci blog aboutlandd.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem ten předchozí v kinech nestihla... ten poslední jsem si ale nemohla nechat ujít! :-)

      Vymazat
  8. už se chystám!
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
  9. na film se chystám, prý je to skvělé! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥