sobota 5. ledna 2013

MUA - Mystical glitter nails

Ještě než se pustím do článku o nejoblíbenějších produktech roku 2012, který mi zabere spoustu času, kterého teď na začátku zkouškového ale nemám nazbyt, rozhodla jsem se publikovat recenzi na první z MUA produktů - lak na nehty Mystical glitter nails v odstínu jellyfish.
Laku je v lahvičce 6,8 ml.
Jedná se o fialovou barvu se zlatými odlesky. Trošku hůř se roztírá. Ve dvou vrstvách docela kryje a poměrně rychle schne. Jediné, co mě mrzí, je, že schne do matna, takže ty odlesky pak nejsou takové.
lak ve dvou vrstvách bez nadlaku
Lak na nehtech vydrží 2dny (při svátečním nicnedělání), pak se začne odlupovat. Odlakovávání byl celkem oříšek. Lak se sice loupe, ale na druhou stranu se na nehtech drží jako klíště - tedy ta jeho "glitter" (zlatá) část. Musela jsem nehty odlakovačem vysloveně drhnout.
Od laku jsem celkově čekala daleko víc - hezčí odstín (Mystical glitter nails si prostě představuju jinak :-D), lepší roztírání, větší výdrž... Pořizovala jsem si ho vlastně hlavně kvůli Nails Constellation - perličkám na nehty -, jenže jejich aplikaci s tímhle lakem si teď vůbec nedokážu představit... Ale zkusím to! Každopádně bych si znovu žádný lak z této kolekce nepořídila, i když je jejich cena více než příznivá - teď dokonce v akci za £1.50 - ZDE :-)

Máte s Mystical glitter nails laky nějakou zkušenost?

8 komentářů:

  1. Nemám s nimi skúsenosti, ako hovoríš, na nechtoch by mohol byť aj krajší ale aj tak je pekný aj na nich :)
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný, já mám fialové laky moc ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Aj napriek výdrži a očakávaniam, celkom sa mi tá farba páči :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tá farba je fakt krásna škoda že nevydrží :)

    http://curly-sarah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za komentáře!
    no jo, nevypadá úplně špatně a za tu cenu :-) ale nevim, nepřesvědčil mě k dalšímu nákupu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥