sobota 29. března 2014

recenze: Garnier mineral Clean Sensation anti-perspirant

Krásný den!
Neměla jsem to v plánu, ale nakonec jsem se recenzi na tenhle produkt rozhodla napsat. Proč? Protože je svým způsobem výjimečný :)
Obal je super! Modrozelenou já ráda. Působí čistě, svěže. Oceňuji především důmyslné zamykání rozprašovače, takže nehrozí, že byste si antiperspirant vystříkaly do kabelky nebo do očí :D
Garnier Clean Sensation je obohacený o Mineralite, ultra-absorpční minerál vulkanického původu. Slibuje tedy 48h nepřetržitou ochranu proti pocení a pokožku, která dýchá. Tady bych se zarazila. O obsahu jistých složek se nebudu přít, jelikož jsem žádné rozbory nedělala. O 48 hodinové ochraně bych si však dovolila polemizovat. Tím chci říct, že se asi můžete dostat do situace, kdy se nebudete moc 2 dny vysprchovat, ale otázkou zůstává, zda zrovna v téhle situaci budete mít po ruce antiperspirant, abyste jeho účinky mohly vyzkoušet... I když třeba na cestách, no budiž. Já se do podobné situace naštěstí nedostala a ani jsem neměla potřebu ze sebe dělat pokusného králíka, nicméně souhlasím s tím, že v rámci jednoho dne odvádí opravdu skvělou práci.
Druhý otazník visí nad výrokem: pokožka, která dýchá. Asi všichni dobře víte, jaký je rozdíl mezi antiperspirantem a deodorantem. Antiperspirant pracuje na principu ucpání potních žláz, takže se vůbec nepotíme, tudíž si nejsem jistá, zda může takhle ošetřená pokožka dýchat, zatímco deodoranty pouze zabraňují nepříjemnému zápachu. Z toho vyplývá, že antiperspiranty jsou celkem zlo. Normálně je nepoužívám, ale tenhle jsem dostala a rozhodla se ho vyzkoušet.
Důvod, proč píšu tuhle recenzi je prostý. Jednou se ke mně po jeho aplikaci přitočil přítel a řekl: "Co to máš za parfém? Krásně voní!" Pokud tedy dáváte přednost antiperspirantům před svým zdravím, tento vám můžu vřele doporučit. Voní nádherně po celý den - jen pozor, aby se vám pak netloukl s parfémem! Neobsahuje alkohol, je bez parabenů. A má ten skvělej zámeček. :)
K sehnání v drogérii nebo na internetu 150ml okolo 50,-
Používáte antiperspiranty nebo deodoranty? Řešíte rozdíl?
 


2 komentáře:

  1. Používám a jsem hodně spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento jsem také měla :-) je dobrý.
    Nyní mám doedorant od Nivea pure & natural a je navíc bez aluminiových solí, což je taky bonus navíc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥