středa 30. července 2014

Otevíráme brandnooz box červenec 2014

Ahoj!
Červenec utekl jako voda a je tu další edice brandnooz boxíku. Minulý měsíc mi přišla moje první brandnooz krabička a byla jsem z ní opravdu nadšená! Z Dolmio omáčky s bazalkou a z Krájených rajčat jsme udělali úplně luxusní letní obědy, česneková pasta a steakové koření byly na letní grilovačku jak dělané a 7-bylinný ocet přidáváme do každého salátu, už ho moc nemáme, ale určitě koupíme další balení. Celý obsah červnového boxu si můžete prohlédnout ZDE.
Dokáže červencová krabička konkurovat té červnové?
První, co na mě vykouklo byly Chio křupky. Smažená, mastná věc, něco, čemu doma rozhodně neholdujeme, ale jedno balení mě v potravinovém boxu neurazí a na nějaké party s nimi třeba ještě oslníme ;) Mimochodem brambůrky z červnové krabice se vytratily neznámo kam..
O trošku víc mě vyděsila Majonéza na bagety. Jako vážně speciální Majonéza na bagety? Proč rovnou radši nenapsali Majonéza se sníženým obsahem tuku? No ani takové věci doma běžně nejíme a čekala jsem spíš nějakou omáčku k masu, ale budiž...
Dvě balení sušenek. Lotusky jsou pro mě hrozně hříšná mňamka! Díky bohu, že v balení byly jen dvě, rozdělila jsem se s přítelem a je pokoj. Kávenky si dám ráda někdy k čaji, pokud teda ještě budou..
A slané sušenky Krit. Za mě taková lepší varianta těch křupek, nicméně také spíš na nějakou party, než že bysme se tím cpali doma.
V druhé půlce krabice byly schované už zajímavější poklady. Krtečkovu přesnídávku si dal přítel s chutí k snídani a prý byla dobrá. :) Kdo má děti, určitě jásá a vzápětí si bude rvát vlasy, protože se vsadím, že už prckové nebudou chtít nic jiného než krtečka. :D Sama děti nemám, ale i tak mi přijde docela sympatické, že v každém boxíku je něco i pro ně.
Křupavé ovoce od mixit? Tak to mě potěšilo moc. Do chvíle, než jsem si všimla, že je to mrazem sušené ovoce. To mě začalo trošku děsit a vzápětí jsem zjistila, že právem. Struktura tímhle způsobem sušeného ovoce mi vadí. Physalis je navíc dost kyselé a mango kupodivu taky. Snědli jsme každý 2-3kousky kyselé pěnové hmoty a nadšení nás přešlo. Bohužel u mě vítězí klasika.
Penam celozrnný žitný chléb posloužil jako super odpolední svačinka! Je opravdu poctivý, výživný.
Lotus Crunchy - ty úžasné, dokonalé, božské karamelové sušenky rozemleté do krému? Zastrčila jsem ho do nejzazšího kouta lednice, ale obávám se, že se tam před námi moc dlouho neschová. Až ho načnem, bude to obřad! Pokud teda nenajdu poloprázdnou sklenici..
A na závěr lahev Nordic Ice apple. Tahle krabička prostě vybízí k tomu, abysme uspořádali nějakou party. :D Tyhle slaďáky jsem pila naposledy v nácti a momentálně alkoholu neholduji vůbec, takže nejspíš poslouží jako dárek nebo vstupenka na nějakou akci u našich přátel. :)
Tak abych to shrnula. Celková hodnota boxu je sice nějakých cca 320,- pro mě je však tentokrát víc jak polovina věcí zbytečná. Z červnové edice jsme využili opravdu všechno a ještě jsme se parádně najedli, teď si tak maximálně parádně zamlsáme, Lotus produkty jsou TOP! Sto lidí, sto chutí. Za mě tentokrát ale docela zklamání. Jsem zvědavá na srpnovou krabičku, která rozhodne, zda mám předplatné ukončit nebo se dál nechat překvapovat. Uvítala bych třeba vzorek nějakých dobrých těstovin, puding nebo něco k pečení..
Jak se líbí červencová krabička vám?

2 komentáře:

  1. Mě se tohle vydání líbí ! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám brandnooz box od začátku a tohle pro mě bylo asi nejhorší vydání. Nějak mi všechno připadá jen jako zaplácávačky a místo kečupu je tam majolka:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥