úterý 27. ledna 2015

spotřebováno: Na dně IV.

Krásný den všem!
Tahle rubrika se na blogu neobjevila opravdu dlouho a o to víc vám toho chci dneska ukázat. Produkty hodnotím stručně, nejedná se o recenzi. Pokud jsem recenzi na produkt psala, bude se dát v článku rozkliknout ;)
Péče o citlivou pokožku
Bioderma Sensibio Déo Anti-transpirant - největší plus je v tom, že ho v pohodě můžete aplikovat i na čerstvě oholenou, epilovanou pokožku! Parfemace téměř žádná a to mi trošku vadilo, mám ráda svěží vůně deodorantů, na druhou stranu se zas netluče s parfémem. Nezanechává fleky na oblečení. Rozhodně doporučuji, pokud trpíte na citlivou pokožku v podpaží!
Bioderma Micelární voda Sensibio H2O - myslím, že nemusím ani představovat. Další balení nepořizuji, jelikož jsem našla levnější a dle mého názoru ještě o něco lepší variantu - micelární vodu od Bourjois.

Péče o tělo
Pure Fiji body butter - vzorek z některého z beauty boxů. Má opravdu nádhernou vůni, ale nejsem si jistá, zda by mi při delším používání parfemace nezačala vadit. Hutné, příjemné, ráda jsem ho vyzkoušela.
Garnier Body Oil Beauty - docela příjemné mazadlo, ale rozhodně bych od produktu určeného na suchou pokožku s obsahem oleje čekala daleko větší hydrataci. Pumpičkové dávkování je fajn, až do chvíle, kdy z pumpičky nic neleze a vy vidíte, že tak třetina produktu zůstala nadobro zakletá v tubě (lehce patrné i na fotce).
Yves Rocher Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku - na to, že jsem ve spotřebováno I. tvrdila, že je to mé první a zároveň poslední, protože neurazí, ale nenadchne, mám doma docela slušnou zásobu :D Většinou ho ale dostanu jako dárek k nákupu. Je fajn, voní příjemně ale dost intenzivně. Na běžné mazání dostačující, ale rozhodně mám oblíbenější produkty.
Palmer´s Masážní krém proti striím - TOP! TOP! TOP! Krásně hutné, výživné s velice příjemnou parfemací! Pro mě zatím nepřekonatelný produkt v péči o tělo! Rozhodně doporučuji, pokud máte problémy se suchou pokožkou, procházíte změnami, kdy se kůže napíná a hrozí popraskání pokožky, tvorba strií - zejména v těhotenství. 
Dermacol Aroma Ritual svěží sprchový gel Rebarbora a jahody - podmanivá vůně, dělá z obyčejného sprcháče výjimečný produkt ;) Za pár dní jsme byli vůní ale natolik omámení, že jsme ho museli začít střídat s jinými méně výraznými. 
Chilly intima gel pro intimní hygienu - splnil všechna má očekávání. Neštípe, nekouše, hezky pění :)

Péče o vlasy
L´Oreal Paris Elséve Arginine resist Light posilující šampon - nečekaně naprosto skvělý produkt! Krásná vůně, dobře pění, vlasy jsou po něm krásně jemné, vzdušné a necuchají se (poprvé za hodně dlouhou dobu jsem nemusela používat kondicionér). Vlasy mi vydržely pěkné i třetí den po mytí a to jsem je dříve musela mýt obden. Nemám co vytknout a ráda si šampon koupím znova.
John Frieda brilliant Brunette liquid shine illuminating shampoo - tenhle šampon jsem si kupovala v květnu v Anglii na doporučení jedné známé. A pokud na něj někdy někde narazím, rozhodně si ho s radostí pořídím znovu už jen kvůli té luxusní vůni, díky které máte pocit, že jste v péči nějakého nóbl salónu. Vlasy krásně prozáří, lesknou se a necuchají. Klasicky jsem si je ale myla obden.
L´Oreal Professionnel Paris Mythic Oil sparkling shampoo - asi mi prostě vlasová péče od L´Orealu svědčí. Tohle byl taky naprostý objev a skvěle mi vyhovoval. Navíc se mi moc líbí i balení a dávkování pumpičkou, které je velice praktické, šampon totiž skvěle pění a proto ho stačí málo, pumpičkou se množství lépe dávkuje. 

Parfémy a dekorativní kosmetika
C-THRU pearl garden - tuhle vůni jsem dostala jako dárek a musím říct, že mi docela přirostla k srdci, jenže na poličce mám tolik jiných krásných vůní.. Vůně je taková sladší, ale zároveň svěží. Moc se mi líbí i balení. Na dně vůně jsou kuličky, které krásně chrastí.
Clinique Chubby stick - no jo, všude ho tak chválí, tak to bych ho měla zkusit taky. Ještě že jsem za něj nedala plnou cenu, protože to bych si pak teprv rvala vlasy. Vadí mi na něm snad všechno! Doslova mě praštila přes nos úděsná parfemace, vadí mi téměř nulová pigmentace a především to, že mám do pár minut rty jak sušenou švestku! Nikdy víc!

1 komentář:

  1. Garnier Body Oil Beauty mám taky a docela mi vadí ta vůně :(, hydratace mi stačí a vyhovuje mi, že se rychle vstřebá :). Micelárku od Biodermy bych teď potřebovala někde sehnat v akci 1+1 :D, za mě nejlepší micelárka, i když Bourjois není taky špatná (a z drogerky mi celkem vyhovuje Mixa) :). L´Oreal Mythic oil mi šíleně mastil vlasy, darovala jsem ho, protože mi fakt nesedl :(, teď si brousím zuby na tu novinku od Dove, která byla i v DM boxu, který jsem zase nevyhrála, achjo :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥