úterý 9. února 2016

videorecenze: Praktický balíček do porodnice

Zhruba před rokem jsem psala článek o Praktickém balíčku do porodnice. Nyní jsem se k němu s opravdu velkým odstupem vrátila. Je praktický balíček skutečně praktický a vyplatí se jeho koupě? Podívejte se na video, kde jsem představila jednotlivé produkty a srovnala je s konkurencí. Jako bonus Tobískův outfit a zpěv! :)

Ještě jsem si tenkrát po přečtení pozitivních recenzí pořídila i poporodní kalhotky z dm drogerie, oproti Molipants od Hartmanna mi ale přišly těsné, ne úplně dobře řešené a méně prodyšné. Zkrátka jsem po nich nakonec ani jednou nesáhla a investovala jsem o něco více peněz do kalhotek, ve kterých jsem se cítila opravdu příjemně a pohodlně (v rámci možností).
Vycházela jsem z cen uvedených na e-shopu feedo.cz a cen na obalech produtků zakoupených v lékárně v podolské porodnici. Ceny se u jiných prodejců mohou samozřejmě lišit.
Produkty zmiňované ve videu:
Praktický balíček do porodnice
Samu classics poporodní vložky a Molipants Hartmann
Poporodní vložky Batist flower
Prsní vložky Bel baby
Prsní vložky Bella Mamma
Prsní vložky Johnson´s baby
KRÁSNÝ DEN!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥