pátek 8. dubna 2016

vlog: festival mini

Včera jsem s Tobískem vyrazili do Prahy na Mini festival. Byla jsem opravdu mile překvapená, kolik úžasných věcí pro děti se sešlo na jednom neméně úžasném místě. Festival mini můžete navštívit i vy a to do neděle 10. 4. 2016 ve Ville Pellé. 

Natočili jsme pro vás vlog a produkty, které se mi líbily nejvíc, jsem vám označila jako TOP! Většina z nich se objevuje i na fotkách.





Chtěla jsem Tobískovi koupit otáčecí kostičky od Andrey Tachezy, ale prý to není pro tak malé děti vhodné - rozžvýkaly by je. Tak jsme koupili alespoň placku s opičkou na památku a na parádu. Kromě toho jsme si odnesli ještě Kutulu Pi-pi, se kterou si tam Tobísek opravdu krásně hrál. A časem snad našetříme i na koníka! Do budoucna bych si strašně přála tak krásné odrážedlo jako vyrábí Re pello a Houpací prkno!

Co zaujalo nejvíce vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥