úterý 21. února 2012

memories

minulý týden jsem zkoukla valentýnské díly všech mých oblíbených seriálů a jako třešničku na dortu Zápisník jedné lásky/The Notebook. Znáte ten film? Jestli ne, tak ho můžu jen doporučit, protože přesně taková by opravdová láska měla být! :-)
taky jsem úplně náhodou narazila na tuhle (asi dva a půl roku starou) fotku. nevím proč, ale mám jí strašně ráda!
P.S.: vpravo najdete malou anketu, kde tak trochu můžete ovlivnit obsah dalších článků. budu ráda, když se zúčastníte. moc mi na vašem názoru záleží! :-)

4 komentáře:

  1. fotka je skvělá!
    filmík neznám, ale ráda na něj mrknu!

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že jde v anketě vybrat jen jedna možnost, protože by mě zajímaly články o tobě, outfity i třeba tebou vyzkoušená kosmetika :-) Zápisník jedné lásky je opravdu krásný film, ne jednou jsem ho probrečela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem řvala :-D
      no myslela jsem si, že když nechám jen jednu možnost, bude to jednoznačnější, ale tak asi vám dovolím zahlasovat si víckrát :-D

      Vymazat
  3. Such a darling picture. And the puppy is beyond cute.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥