pondělí 2. dubna 2012

DIY - Mix Feather, Leather and Chain Earring

těmito náušnicemi se to na e-shopech jen hemží. vyhlédla jsem si nejdříve tuhle na asos.com, od koupě mě však odradila nejen cena (přece jenom kupuji jen jednu náušnici... :-D), ale především představa toho, v jakém stavu bude peří, až se ke mně náušnice dostane... :-/
k DIY mě pak inspirovaly tyhle na topshop.com. zkloubila jsem vše dohromady - peří, kůži a řetízek - a mám náušnici přesně podle svého gusta (znáte to, když si něco vyrobíte, máte z toho daleko větší radost a víc si toho vážíte :-))
nafotila jsem pro vás návod - JAK NA TO -, takže pokud vás můj nápad zaujal a chtěli byste si náušnici také vyrobit, inspirovat se nebo jste jen zvědaví, čtěte dál... :-)

Budete potřebovat:
kleštičky, nůžky, peří, kůži, řetízek, koncovky na kůži a peří, závěs (afroháček), spojovací kroužky, popřípadě nějaké jiné přívěšky (já jsem nakonec žádné nepoužila)
Step by step:
afroháček a spojovací kroužek
koncovka na kůži, kůže
kůži jsem rozstřihla na dvě nestejně dlouhé části a zafixovala koncovkou. (kůži do koncovky vložíte a kleštičkama "zacvaknete")
řetízek jsem také rozdělila na dvě části
a postupně jsem to napřeskáčku (řetízek, kůže, řetízek) navlékla na spojovací kroužek, který jsem připevnila k afroháčku
a na řadě je peří, které jsem upevnila sice do menší koncovky, ale úplně stejným způsobem jako kůži
a pomocí spojovacího kroužku jsem ho připevnila k řetízku :-)
proces opakujte, dokud nebudete s výsledkem spokojeni (já se spokojila se dvěma peříčkama) :-)
nakonec kůži a řetízek zkráťte na požadovanou délku (ano, krátit až naposled!!!)
TRAMTADADÁÁÁÁ!!!

 TAK JAK SE VÁM MÉ DIY LÍBÍ? :-)


14 komentářů:

  1. skvělé...jsem tvá nová členka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to je super nápad! Vypadá to fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý nápad! Vypadá to orpavdu úžasně. Také to musím někdy zkusit, děkuji za super návod! :ú

    OdpovědětVymazat
  4. wau, skvele to vypada! moc se ti to povedlo!

    http://thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá jako originál z obchodu,jsi všikovná a moc povedený DIY :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je neuvěřitelné, zrovna dnes jsem nemohla najít naušnice a jediné co jsem měla po ruce, bylo moje také DIY pírko :) Ale já tam mám jen jedno dlouhé pírko, takhle v kombinaci s kůží to vypadá také skvěle! A mimochodem, Krásko, děkuji Ti za komentář, určitě jsem také Tvůj nový čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  7. jsi tak šikovná, vypadá to skvěle! já bohužel vůbec nevím, kde se dá sehnat peří, abych si to mohla taky udělat, kde jsi ho vzala ty? :D

    jo a tamta latinská věc byl zánět zvukovodu, už jsem ale naštěstí vyléčena. a děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju vám všem za milé komentáře, jsem ráda, že se vám DIY líbí :-)
    Gabbi: tohle je peří z Orlíka :-D hodně toho najdeš taky v zoo nebo na procházce v lese ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to dobře, je to skvělý nápad :))! ale zkoušet to asi nebudu..

    OdpovědětVymazat
  10. i don't have a clue, what you wrote, but how it looks on the pictures,it doesn't seem to be too hard to make. and the result looks really great. i just love feather accessoires!

    OdpovědětVymazat
  11. Beautiful earring!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥