čtvrtek 10. května 2012

Bioderma

využila jsem akční nabídky a před třemi týdny jsem si objednala na stránce bioderma.cz tyto produkty:
balíček však čtrnáct dní od objednání a zaplacení zboží stále nikde. stálo mě to trošku úsilí - psaní několika mailů atd. - a nakonec se vše vyřešilo, ale řeknu vám nic příjemného! no snad to byla opravdu vyjímečná situace. vše naštěstí dorazilo v naprostém pořádku. zajímala by vás recenze na anti-transpirant? myslím, že na Sensibio bylo už recenzí ažaž, ale pokud by vás zajímal můj objektivní názor, ráda ji pro vás taky připravím. :-)

3 komentáře:

  1. prekvapuje me takove jednani!

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mě od dalšího nákupu dokázalo spolehlivě odradit... Ale na Tvůj názor jsem určitě zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi si příště zajdu do nějaké lékárny, no... :-)

      Vymazat

Děkuji ♥