čtvrtek 31. května 2012

new in & giveaway preview

dneska jsem se vydala do Prahy ke svému ortodontistovi, zákeřně mi vyměnil rovnátkové drátky za silnější a zuby mě teď bolí jako čert a od nich i zbytek hlavy! bezprostředně po zákroku to ale tak zlé nebylo, takže jsem se ještě vydala do centra na malé nákupy. první fotka je taková nic neříkající, ale z věci, která se v tašce skrývá jsem opravdu nadšená, dlouho jsem si něco podobného přála! a na druhé fotce je můj nákup z Yves Rocher - o některé z věcí si budete už zítra moci zasoutěžit! ;-))

2 komentáře:

  1. Jojo, "rovnátkovou" bolest moc dobře znám, snad tě to brzy přejde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvu tě k sobě na giveaway o laky na nehty, parfém a náušničky :)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/thank-you-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥