sobota 25. srpna 2012

Divadlo 2012

fotky jsou z premiéry hry Pánská jízda v ši(n)kanzenu... (aneb je manželství výhra?). (líčení pro tuto příležitost jsem vám už ukazovala TADYTADY.) první veřejné představení však bývá plné nervozity a všechno ještě není úplně dotažené. doufám, že se ke mně dostanou i fotky z těch posledních, kdy už si je člověk jistější, ví, kolik má času - na převlek, účes a zvýraznění make-upu - a užívá si to! :-)

15 komentářů:

  1. Ta druhá fotka zezdola je super! Koho jsi ztvárňovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :-)
      vdavekchtivou studentku, která píše diplomku na téma Manželství s ideálním mužem, během hry však zjišťuje, že ideál neexistuje :-)

      Vymazat
  2. Ty bláho! Tak Tě konečně vidíme nejen jako úžasnou blogerku, ale jako i okouzlující (a jistě i nadanou) herečku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli jsi tak dobře hrála, jak na těch fotkách vypadáš, tak se má český hollywood na co těšit:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, ale jsme jen ochotníci :-) ale je pravda, že nás lidi hodně chválili :-)

      Vymazat
  4. Uaa, pisu si s hvezdou :) Kde te muzu videt? Miluju divadlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D můžeš mě vidět každé léto v Lesním divadle v Řevnicích. možná budeme hrát i v zimě v místním kině, ale to už nemá tu správnou lesní atmosféru :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. no, na mě je to až moc nabírané, ale sedly mi skvěle :-)

      Vymazat
  6. Bezvadný :) na té poslední jsou nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥