pátek 31. srpna 2012

Blog awards

dnes to bude jenom o písmenkách... od Katushky jsem dostala toto milé ocenění a moc jí za to děkuji. pokračuji v tomto "řetězáku" proto, protože se jedná o oceňování blogů, které nejsou moc známé (do 200 pravidelných čtenářů) a to je mi sympatické!

Pravidla:
  • Poděkovat osobě, která mi ocenění udělila
  • Odkázat zpět na osobu, která mi ocenění udělila
  • Navrhnout dalších pět blogů, které mají méně než 200 čtenářů (Followers) 
  • Informovat blogery o ocenění a nominaci umístit na blogu
dovolte mi, abych vám tedy představila mé oblíbené blogerky s menším počtem čtenářů a zároveň (pokud budou chtít) jim předala pomyslnou štafetu :-)

gabbi z justholdmyhandnow.blogspot.cz - tímto se gabbi zároveň omlouvám za svou nemožnost (je to dááávno, co jsem s ní chtěla udělat rozhovor)! její blog je plný krásných a inspirativních fotek doplněných o často dost neuvěřitelné příběhy ze života :-) je jedním z mých nejoblíbenějších blogů a myslím si, že by si zasloužil mít daleko více čtenářů :-)

kesa z mynewbeautybook.blogspot.cz - velice talentovaná, mladá slečna, která vás svým líčením určitě okouzlí stejně jako mě :-)

vanessa z wooklook.blogspot.cz - tento blog je pro změnu převážně fashion záležitost! :-)

eva z melange-iv.blogspot.cz - sympatická eva si založila svůj blog poměrně nedávno, přesto už je docela oblíbený, čtenářů však není nikdy dost ;-)

tavimi z vanitytime.blogspot.cz - moc hezký, nevšední blog, který rozhodně stojí za to navštívit ;-)

doufám, že se vám některý z blogů zalíbí a příště snad už konečně outfit ;-)

7 komentářů:

  1. Tohle je skvělý způsob jak blog zviditelnit. :) Vždycky se na všechny doporučené blogy podívám!
    A tobě moc gratuluji, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, taky se mi líbí, že se tím zviditelní méně známé blogy :-)
      děkuju :-)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    velice mne to potěšilo:-),děkuji Ti za zveřejnění,a pokusím se tvoji ochotu oplatit.Měj se a ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tohle mě moc potěšilo a udělalo obrovskou radost!! :) moc děkuji :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  4. Na všechny blogy jsem se mrkla, jsou zajímavé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥