středa 19. září 2012

je letní strava zdravá?

no ono dost záleží na tom, co jíte :-D
tyhle obrázky se mi nastřádaly v počítači přes léto. takhle zpětně mě to docela děsí... zmrzliny já můžu, i když pistáciová zrovna není moje number one, byla dobrá :-) párky jsou z koupaliště, doma jím lépe (viz další 3 fotky - letos u mě vedou borůvky!!!) a tříšť si nekupuju nikdy, protože vím, co je to za sajrajt :-D tuhle si ale vyprosily děti, když jsme byli v zoo. i když měli jednu napůl nevypili ji. překvapilo mě, jak byla dobrá... tak třeba zase za rok v ZOO... :-)

Je nějaké jídlo/pití, které si prostě v létě MUSÍTE DÁT?

25 komentářů:

  1. Tie párky vyzerajú dobre :D Ja milujem Mcflurry z McDonalds a toto leto som si strašne obľúbila CheesburgerFresh :D Ani nechcem vedieť koľko som ich dokopy zjedla :D Viem, že je to nezdravé a všetko okolo toho ale niekedy si proste doprajem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ááá McFlurry, tak tu jsem letos úplně propásla, jak jsem vůbec nebyla v Praze... asi to budu muset ještě dohnat :-D
      přesně, taky se nerada omezuju :-D

      Vymazat
  2. já myslím, že záleží na tom jak v čem.Jíme hodně zeleniny a ovoce, ale často si dáváme zmrzlinu, podle mě je to tak půl na půl)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravá může být každá strava bez ohledu na roční období. Jde jen o to, co si k jídlu připravíš.
    Z tvého dnešního výběru mi nepřijde zdravé nic až na bílou Activii..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď ještě tak koukám na otázku v tučném písmu...
      Nic, co bychom si museli dát není! Výběr jídla je čistě na nás. Buď chci být štíhlá a zdravá nebo ne. :) MŮJ názor.

      Vymazat
    2. Asi to spíš autorka myslela tak, co si musíme dát, protože na to máme chuť ne :)
      Trocha nadhledu nezaškodí...

      Vymazat
    3. ano, Kamčo, nezlob se, ale myslím, že jsi ten článek nepochopila. šlo spíš o nadsázku a ta poslední otázka je myšlená tak, jak píše Arwen. někdo si třeba nedokáže představit léto bez zmrzliny, jiný ujíždí na koktejlech... :-)

      Vymazat
  4. mňam! já miluju všechno nezdravý! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé úplně bych si dala párek v rohlíku :D

    OdpovědětVymazat
  6. mnaaaaam!!!! všechno bych snědla!!!!

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. V létě je to rozhodně zmrzlina, co si často musím dát :).

    OdpovědětVymazat
  8. Já to říkám furt, že na létu není zdravého nic:-)
    Ten zeleninový salát se přebije všema těma grilovačkama, brambůrkama, sladkejma koktejlama a zmrzlinkama. Já bejvám v létě silnější než přes Vánoce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ááá, konečně někdo, kdo to má stejně jako já :-D taky jsem větší slon v létě než o Vánocích :-D

      Vymazat
  9. No jo zmrzka , to je sice velkej hřích , ale když je to léto , teplo , prázdniny , tak to se prostě musí ! Ale to je jediná vyjímka pro mě :)
    Kamčo ber toto jako jen takový názor , ale myslím si že activia není zase tak zdravá je v ní hodně cukru ikdyž je to jen bílá a néí sladká , nejlepší a nejzdravější jogurt je holandia ... :) Ale nebudu tu řešit zdravou výživu , přes léto a prázdniny se přece má hřešit ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám, že zmrzlinka vede na celé čáře :-))
      ano, ono málo co je dneska zdravé :-) já to spíš brala jako nadsázku :-)

      Vymazat
  10. Léto bez jogurtové zmrzliny?? Neexistuje :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥