neděle 2. prosince 2012

STEFI body butter vs. NIP+FAB body butter

recenzi na řecké mangové tělové máslo STEFI jsem chtěla napsat už dávno. během zkoušení mi však přišel LadyBox, v němž jsem shodou náhod měla také mangové tělové máslo NIP+FAB a tak jsem se rozhodla je ozkoušet obě a následně je porovnat.
tělové máslo STEFI, které jsem si dovezla z Řecka mě uchvátilo svou vůní (proto jsem si ho taky koupila, to jsem však ještě netušila, že je to slabej vodvar) a následně i svou konzistencí - je moc příjemné, krásně se roztírá, pokožka je po něm voňavá, vláčná a maličko se leskne, ale není mastná! obsahuje Aloe Vera, Vitamin E a olivový olej (aby ne, když je to řecký produkt) má bílou barvu a takovou jemnější, lehčí konzistenci, než bych u tělového másla čekala. 250ml stálo asi 8euro.
NIP+FAB mangové tělové máslo musí nejspíš obsahovat nějakou drogu! ta vůně je božská a nedokážu se jí nabažit! nejen že vydrží na pokožce neskutečně dlouho, ale provoní i celou místnost :-o tak trochu mi připomíná melounové žvýkačky z automatu, které jsme si kupovali jako děti po plavání :-) má o něco máslovitější konzistenci než řecké máslo. souhlasím i s DRY SKIN FIX, jelikož mám přes zimu hodně suchou kůži a stává se mi, že se večer namažu nějakým tělovým mlíkem a do rána mám na nohách šupinky, s NIP+FAB mám i ráno kůži jemnou a vláčnou, ale ne mastnou. 200ml seženete TADY za 209Kč a vybrat si můžete ze 4 "příchutí".
obě másla mi udělaly obrovskou radost a obě bych si klidně koupila znovu! to řecké proto, že je moc příjemné, krásně hydratuje a proto je vhodné pro každodenní použití. máslo od NIP+FAB proto, že je krom toho výjimečné svou intenzivní, nádhernou vůní, která vydrží nejen na kůži, ale i v místnosti a proto ho raději nepoužívám denně, aby se mi neomrzelo (a aby déle vydrželo! :-D), takže se vlastně skvěle doplňují ;-)
pokud pojedete do Řecka, určitě se po těhle máslech podívejte. existují ještě klasické olivové verze, které sice tak pěkně nevoní, ale účel jistě splňují na jedničku ;-)
no a NIP+FAB máslo můžete objednat třeba někomu k Vánocům ;-)

10 komentářů:

  1. másla mám nejradši :) mám kokosové od Baley - nemůžu si ho vynachválit

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám tělová másla ráda a tohle vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  3. NIP+FAB se mi taky moc libi -i kdyz ja mela vuni Kokos-latte :-))

    OdpovědětVymazat
  4. živo si viem predstaviť ako nádherne to vonia, isto by som to mala chuť zjesť :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. obě vypadají moc hezky ale NIP+FAB je mi asi sympatičtější :) Líbí se i ta jeho konzistence :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám NIP+FAB s vůní pistácie. Můžu jen doporučit. Nádherně voní a jinak souhlasím se vším, co píšeš. :)
    PS. Nejraději bych ho snědla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥