pátek 8. března 2013

New in: Dermalogica overnight skin rescue

na facebooku jsem vyhrála tenhle krásný setík. dorazil mi snad druhý den po tom, co jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála! ještě si nejsem jistá, jestli ho nedaruji mamince (přece jenom ve 22 ještě nepotřebuji vyhlazovat vrásky :-)), proto na něj dělám samostatný new in, abyste ho měli šanci vidět...
tohle trio produktů (Overnight Repair Serum, Super Rich Repair a Age Reversal Eye Complex) by mělo společnými silami během noci vyživovat a chránit pleť a učinit ji pevnější a odolnější. to jsem na to zvědavá :-)

4 komentáře:

  1. Moc gratuluju k výhře, cokoliv od Dermalogicy by mě taky nesmírně potěšilo :)) i když je fakt, že zrovna přípravky na vrásky bych asi taky přenechala mamce, která by z toho ale měla stejnou radost jako já :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥