čtvrtek 25. dubna 2013

Make-up tag

Ahoj VŠICHNI!
To bylo dneska ale krásně, co? Přichystala jsem pro vás takový oddychový článek, tak snad se vám bude líbit. Dejte mi vědět v komentářích ;-)
☼ Kolikrát denně si čistíš pleť?
    - Minimálně 1x a to večer před spaním.
☼ Jaký máš typ pleti?
    - Přesně nevím. V podstatě asi normální - v zimě suchou, v létě s mastnější T-zónou.
☼ Jaký produkt momentálně používáš na odlíčení nebo čištění pleti?
    - Micelární vodu od Bourjois.
☼ Používáš peeling?
    - Ano, ale ne pravidelně.
☼ Jaký pleťový krém používáš?
    - Hydra vegétal od Yves Rocher.
☼ Používáš oční krém?
    - Ano. Ale do nedávna jsem očím žádnou speciální péči nevěnovala. Teď mám vzorek krému It´s potent! od Benefitu a pravděpodobně si koupím plné balení. Je skvělý!
☼ Máš nebo jsi někdy měla problém s akné?
    - Žádné větší potíže jsem nikdy neměla. Pupínek se udělá čas od času každému.
☼ Jaký make-up momentálně používáš?
    - Já make-up obecně moc nepoužívám. Když už to musí být tak používám BB od Garnieru nebo Hello Flawless oxygen wow od Benefitu.
☼ Používáš pudr?
   - Ano, občas používám Bio détox powder od Bourjois.
☼ Jakou řasenku momentálně používáš?
    - LashGASM od TooFaced.
☼ Používáš umělé řasy?
    - Ne. Ale shodou okolností jsem to dnes poprvé zkusila a výsledek se mi líbil, takže na nějakou akci si je určitě vezmu.
☼ Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
   - Většinou ano. Mám bázi od essence, MUA a Too Faced.
☼ Jaký je Tvůj nejoblíbenější oční stín?
   - Moc mě baví dvojstín Aura z Glinda paletky od Urban Decay.
☼ Používáš tužku na oči/linku ve fixu?
   - Jsem hrozná nešika, takže opravdu jen občas a lépe se mi pracuje s linkou ve fixu. Používám Master Precise od Maybelline. Krásnou tenkou linku s ní udělá i nemehlo jako jsem já.
☼ Jaká je Tvá oblíbená rtěnka?
    - Momentálně asi Rimmel by Kate v odstínu 01.
☼ Jaký je Tvůj oblíbený lesk na rty?
    - Lesky moc nepoužívám, ale docela mile mě překvapil lesk od Benefitu v odstínu Life on the A list.
☼ Používáš tvářenku/bronzer?
   - Ano. Je to dvojika kouzelníků! A když ještě přiberou do party rozjasňovač, to jsou teprve čáry! :-)
☼ Jaké pomůcky při líčení používáš?
   - Prsty, štětce, houbičky, občas i pěnový aplikátor...
☼ Kterou část líčení máš ráda nejméně?
   - Líčení očí. V tutorialech to vždycky vypadá tak jednoduše, ale realita je krutá a nemilosrdná...
☼ Co považuješ za největší kosmetický prohřešek?
   - Do čárky vyškubané obočí, špatný odstín make-upu a přehnané líčení ala maska.
☼ Myslíš, že vypadáš dobře bez make-upu?
   - Často nosím třeba jen řasenku, takže předpokládám, že bez make-upu nikoho neděsím.
☼ Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z Tvé kosmetické taštičky, který by to byl?
   - Pravděpodobně asi právě řasenka. Mohl by ji trumfnout akorát balzám na rty, ale ten nosím po kapsách a ne v kosmetické taštičce ;-)

6 komentářů:

  1. Povedený TAG, myslím, že jsem ho na svém bogu taky dělala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super TAG, mňa naopak líčenie očí baví najviac a príde mi aj najjednoduchšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to taky baví, dokud pak nevidím ten spackanej výsledek :-D

      Vymazat
  3. Taky jsem s tužkama a linkama hrozná nešika :D vždycky to dopadne tak, že si to stejně pak musím odlíčit, protože to vypadá hrozně :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥