pátek 13. prosince 2013

Tipy na aktuální akce/slevy v drogerii

Krásný šťastný pátek a všem Luciím jen to nej!
V týdnu jsem se stavovala v drogerii Rossmann a překvapilo mě, jak moc akcí a slev pro své zákazníky před Vánoci připravili. A nějak mě napadlo, že bych ty, co mě zaujaly, mohla nafotit, protože by mohly zaujmout i někoho z vás :-) Nemusíte si zrovna kupovat 10 řasenek do zásoby, ale možná z nabídky vyberete i nějaký pěkný vánoční dárek pro své blízké...
A když už jsem u těch dárků, ráda bych začala dárkovými sety, které mají snad všechny ve slevě! Nejvíc mě zaujala dárková kazeta od Maybelline, která obsahuje mou oblíbenou Rocket Volume řasenku a tužku na oči.
 Další hezké duo nabízí např. Rimmel - řasenka a lak na nehty a další; Playboy...
Rossmann má na Maybelline jednu opravdu skvělou akci a to je "CENOVÁ BOMBA" duo řasenka (buď Colossal Volume nebo Rocket Volume) + všemiopěvovaný balzám Baby lips za skvělých 160,- No tomu já jsem třeba neodolala :-))
Ve slevě seženete i všechny ostatní řasenky od Maybelline:
Spousta dalších produktů od Maybelline je v akci 1+1 zdarma (laky na nehty, tužky na oči, stíny, lesky na rty...)

Do konce prosince platí sleva 25 % na celý sortiment NYC
Mě zaujalo tohle dvojbalení řasenky a laku na nehty v krásném vánočním odstínu za 129,-
Pár slev se mi zalíbilo i u stojanu s kosmetikou L´Oreal - např. nové kolekce Causse rtěnek ve slevě za 170,-
Laky na nehty za 75,-
Zlevněné řasenky
U Rimmelu bych ráda upozornila na slevu na oblíbený Stay Matte pudr - nyní za 70,- - o jeho oblibě svědčí i to, že ho ve stojanu moc nezbylo...
Milovníky Dermacolu by zase mohla potěšit sleva 30 % na celý sortiment!
A z dekorativky mě ještě zaujaly tyhle krásné vánoční odstíny laků na nehty Miss Sporty za skvělou cenu!
Mám ale pár tipů i na pečující kosmetiku! Takový krém na ruce, tělové mléko nebo třeba pleťový krém určitě pod stromečkem potěší :-)
Ve slevě je v Rossmannu snad celý sortiment Nivei - pleťové krémy, tělová mléka, másla, ...
Akce 2+1 na Neutrogenu - hodně oblíbená zimní mazadla :-)
A hodně mě zaujala i nabídka pleťových krémů od L´Orealu
Tak snad jsem vás tímhle článkem inspirovala nebo alespoň upozornila na slevu na nějaký váš oblíbený produkt :-) Mně už kolikrát takovýhle článek ušetřil pěkných pár kaček!
Nezapomeňte na GIVEAWAY, která končí už pozítří!!! :-)
Užijte si víkend!

1 komentář:

  1. Super slevy! Byla jsem v Rossmannuminulý týden a vážně fajn ceny .. ukořistila jsem pár dárečků na Vánoce.. moc pěkně udělaný report..:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥