pátek 26. září 2014

brandnooz box srpen 2014 aneb proč jsem zrušila předplatné

Krásný den všem!
Konečně se po dlouhé době dostávám k blogu a k sepsání tohohle článku. Srpnový brandnooz box mi přišel zhruba před měsícem a určitě jste už měli příležitost ho vidět. S jeho obsahem jsem byla o chloupek spokojenější než s tím předchozím, i když obsahoval především nápoje, které testoval můj přítel s rodinou, protože kávě, energy drinkům ani alkoholu já moc neholduji.
Kukuřičné lupínky a sušenka Delissa mě nijak neoslnily. Paštika nám stále leží v lednici a džem mi sice udělal radost, ale máme načaté jiné, takže jsme ho zatím také neochutnali. Koření se neztratí...
Nejvíc mě však zklamalo "překvapení". Body nasbírané za hodnocení produktů, můžete proměnit za omezené množství bonusových výrobků, které vám další měsíc přibalí do boxu. Na výběr bylo ze tří možností z toho jedno byly nějaké sušenky, druhé nevím a třetí za nejvíc bodů bylo "překvapení". V boxu jsem pak navíc našla dva minipytlíčky - vzorky - balsamico oleje... Docela mě to zklamalo, i když olej si dám do salátu ráda, ale jako "překvapení" jsem prostě čekala něco víc. Protože na mě tedy brandnooz box opět neudělal žádný větší dojem, rozhodla jsem se předplatné ukončit. V těchto dnech vychází zářijová edice, na kterou jsem moc zvědavá. Je ale pravda, že i kdyby byla 100x lepší než dvě poslední, nelitovala bych. Vždycky si totiž za těch dvěstě korun můžu koupit to, co zrovna opravdu potřebuju a to se vyplatí rozhodně víc!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥