středa 12. listopadu 2014

Otevíráme MISSHA box

Krásný den všem!
Tak nějak na poslední chvíli jsem se rozhodla, že bych po nějaké době mohla vyzkoušet další krabičku krásy, která se na našem trhu objevila. Její edice jsou nepravidelné a kusově omezené. A obsah té předchozí mě na blozích opravdu zaujal. Řeč je o MISSHA boxu - krabičce s produkty korejské kosmetiky MISSHA.

Tvůrci boxu slibovali 5 plných produktů plus vzorečky, což mi přišlo opravdu lákavé. Bílá krabice s logem přišla druhý den po expedici zabalená ještě ve fólii. Praktické balení, které je ale tak trošku bez nápadu. No ale o tom to přece není...
Jako první na mě vykoukl průvodní dopis - tedy kartička z tvrdého lesklého papíru. Krabice byla vycpaná pěnovýma žížalama, které se nedrobí tak jako sláma, což oceňuji. A teď už k produktům:
MISSHA Creamy Latte Cleansing Foam, plné balení, cena 168,-
- čistící pěna slibuje jemnou a hladkou pleť; nejspíš ji daruji své mamince
MISSHA Prime 24K Gold Snail Lip Gel Patch, jeden kus, cena 81,-
- náplast se šnečím extraktem a 24K zlatem vyživuje a hydratuje hrubé, vrásčité rty - wow!; moc ráda vyzkouším na zimu ideální
MISSHA Ginger & Vinergar Baby Foot Peeling Mask, plné balení, cena 173,-
- oddělí suchou pokožku a vykouzlí hladké a omlazené nožky; no pro mě teď v těhotenství ideální relax
MISSHA The Style Nail Remover, plné balení, cena 51,-
- mám variantu Sweet - sladká vůně pro hladké a jemné nehty, šetrné složení nepoškozuje nehty a obsahuje vitamin B5, který podporuje zdravý růst nehtů; odlakovač se určitě neztratí
MISSHA The Style Perfect Concealer, plné balení, cena 112,-
- krémový korektor pro minimalizaci a zakrytí nedostatků pleti; tenhle produkt mě opravdu potěšil, nicméně na mě v odstínu Light Beige bude nejspíš moc světlý.. asi to ani nebudu zkoušet a někomu ho daruji nebo věnuji do giveaway :)
MISSHA Super Aqua Ultra Waterfull Gel serum, vzorek
- vysoce hydratační sérum obsahuje extrakt z Lalangu Válcovitého, pouštní růže, Baobabu a olej z plodů stromu Morula a Ostropestřce mariánského; zní to jako učiněný zázrak, který pleť hydratuje, chrání, posiluje její elasticitu a odolnosti, zabraňuje vysychání pleti a dodává ji vytální vzhled, pomalu mi přijde škoda na sebe takovou vzácnost plýtvat :))
MISSHA Signature Glam Art Rouge Mini 5 Color Lip Palette - vzorky rtěnek
- luxusně krémový vzhled, skvělé krytí; na ty jsem opravdu zvědavá - praktické balení např. do kabelky 5v1
A jako BONUS: MISSHA M Perfect Cover B.B Cream, vzoreček a MISSHA Super Aqua Hydrating Toner, vzorek 

Pokud vás MISSHA box zaujal, sledujte fb stránku, kde upozorní, až se bude chystat další edice. Krabičku a všechny ostatní produkty si pak můžete objednat na webu missha.cz. Aktuálně přes odkaz na fb získáte 10% slevu na váš nákup.
MISSHA box s produkty v hodnotě přes 600,- mě vyšel na 369,- včetně dopravy. 5 plných produktů a opravdu kvalitní vzorky! To je oproti jiným krabičkám opravdu paráda! Jsem ráda, že jsem MISSHA box vyzkoušela, podle mě se vyplatil - a i když některé produkty nevyužiju, nemusím se stydět s nimi někoho podarovat. Nad dalším budu vážně uvažovat (záleží na tom, na kdy ho přichystají).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥