pátek 14. listopadu 2014

recenze: Sleek Make Up Blush BY 3 Blush Palette

Ahoj, je tu pátek a s ním i prodloužený víkend, huráá! A já tu pro vás mám recenzi další paletky od Sleeku - blush BY 3 Blush Palette.
Jedná se o paletku tří tvářenek v podzimně laděných barvách. Celá paletka nese název Sugar 364. Jednotlivé odstíny pak (zleva): Turbinado, Muscovado, Demerara
Jedná se o klasické Sleekovské balení - elegantní matný černý obal uvnitř s velkým zrcátkem, bez aplikátoru.
Barvy jsou intenzivní, skvěle pigmentované. Jediná opravdu matná je meruňková Demerara. Turbinado (vlevo) se tak tváří, ale obsahuje droboučké částečky, které lehce odráží světlo, nic výrazného, ale úplně matná zkrátka není. Muscovado (uprostřed) je nádherná vínová se zlatým shimmerem. Na fotce bohužel tolik nevynikne, ale na sluníčku doslova září!
Zatím jsem tedy moc spokojená, paletka splnila a dokonce bych řekla, že předčila má očekávání. Objednala jsem ji na webu bestmakeup.cz, kde stojí 319,-, což se opravdu vyplatí ;)

3 komentáře:

  1. Moc krásná paletka. Nejvíc se mi líbí odstín uprostřed a pak ten vlevo :)

    Lesk na zuby???

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka se mi líbí na pohled, ale vím, že bych Sleek nepoužívala. Teď jsem vyřadila nějaké jejich paletky, konturovací duo a bronzer, protože jsem do nich prakticky nesáhla. Takže od teďka Sleek jenom pokud se do něj opravdu zamiluju.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A z jakého důvodu? Že ti nevyhovují nebo je prostě jen nevyužiješ? Já mám od Sleeku teď tuhle a paletku stínů, obě super a myslím, že si s nimi minimálně půl roku vystačím :)

      Vymazat

Děkuji ♥