čtvrtek 23. dubna 2015

HEZKÝ POROD - online magazín pro ženy

Krásný den!
Těší mě váš zájem o náš porodní příběh a ráda se s vámi o něj podělím. Nejdříve bych vám ale ráda představila blog, který mě provázel celým mým těhotenstvím, pomohl mi se na porod lépe připravit, a ze kterého stále čerpám cenné informace, rady a tipy.
hezky-porod-blog.cz
Jedná se o online magazín pro těhotné ženy, maminky a všechny ostatní, kteří se o toto téma zajímají.

Rubrika Zdravé těhotenství vás provede celým těhotenstvím od rozpoznání prvních příznaků, přes tipy, jak se vyrovnat s běžnými obtížemi a bolestí zad, až po recepty na zdravé svačinky a tipy na jednoduché cviky, díky kterým se můžete udržovat fit i v těhotenství. Velice zajímavý mi přišel především článek Porod se Streptokokem. Překvapilo mě, že to vůbec není ojedinělý problém a nakonec jsem ho i sama měla. 
Nejvíce přínosná pro mě byla rubrika Porod včetně postranní lišty Příprava na porod. Opět zde najdete praktické rady - co si připravit k porodu, jak poznat, že se porod blíží, začátek porodu a jeho průběh, a informace o tom, jak probíhá příjem v porodnici, pro a proti epidurální anestezie a další. Asi nejvíc se mi líbil článek o Epiziotomii, který mě uklidnil a trošku vyděsil zároveň a o Porodních bolestech. Přesně takhle jsem porod a tu všude omílanou "bolest", kterou jsme úplně zbytečně strašené, popisovala svým kamarádkám.
Velice praktický a skvěle strukturovaný mi přijde i Porodní plán, který si stačí vytisknout, vyplnit a vzít s sebou do porodnice. Nás se ptali asi třikrát, jestli ho máme, bohužel jsme to nestihli a navíc jsem se bála, že s tím akorát budu otravovat. K druhému porodu si ho ale určitě připravím!
V rubrice Mateřství pak najdete snad všechno o šestinedělí a hlavně o kojení.
Zajímavé a inspirující jsou i skutečné Porodní příběhy. A v rubrice Sdílej svůj příběh pak můžete popsat své vlastní zkušenosti a podílet se tak na obsahu webu.
Blog mě zaujal natolik, že jsem neváhala jeho autorku oslovit a vyzpovídat, takže se brzy můžete těšit na další článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥