sobota 28. listopadu 2015

recenze: Manuální odsávačka mateřského mléka AVENT

Uplynulých šest měsíců jsem pro vás testovala manuální odsávačku mateřského mléka značky Philips AVENT a dnes se dozvíte, jak jsem s ní byla spokojená. Poprvé jsem sebrala odvahu a sedla si před kameru. Hrůza! Ale zkušenost k nezaplacení! Zjistila jsem, že mluvit zpatra není zas taková sranda, že mám sklony odbíhat od tématu a mluvit o nepodstatných věcech... Učím se pracovat s programem na úpravu videí, který toho dost zachránil, ale samozřejmě je co zlepšovat. Snad vás pobaví BLOOPERS, které jsem vám dala na konec ;)


Co ve videu nezaznělo:
Součástí balení jsou také vzorky prsních vložek a víčka na odsávačku a na lahev, pokud ji např. chcete na nějakou dobu uskladnit v ledničce. 
Pokud víte, že budete odsávačku používat opravdu často nebo i denně v tom smyslu, že si budete dělat zásoby na několik krmení, doporučila bych spíše elektronickou odsávačku. Odsávání "do foroty" s manuální odsávačkou může být zdlouhavé a nepohodlné, což by vás časem mohlo odradit a přijít kvůli tomu o mlíčko by byla škoda! 
A chtěla jsem vám moc poděkovat, moc mě těší vaše odezvy! Jedna z vás mi psala, jak jí tahle odsávačka pomohla při zánětu prsu, což je velice nepříjemná a bolestivá záležitost. Miminko saje s přílišnou vervou a způsobuje tak mamince bolest, takže je v tomto případě použití odsávačky šetrnější. Opět tak nehrozí, že byste kvůli bolesti při kojení musely přijít o mlíčko! Stačí jen vytrvat a překlenout určité období než se prsa zahojí. Vzdát to je až ta nejposlednější možnost, jak jsem psala v článku o Laktačním semináři, je dokázán pozitivní vliv kojení (oproti náhradě) do věku min. 4 měsíců miminka!
Krásný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥