čtvrtek 14. ledna 2016

Draze vs. Levně

Ahoj!
Dneska se vám musím pochlubit jedním objevem a úžasným úlovkem. Z mého vánočního wishlistu se mi nakonec paradoxně splnilo téměř vše - až na Pandoru, kterou si ale stejně plánuji koupit a kabelku od Korse, na kterou má studentská mateřská opravdu nestačí. Jenže jsem na tom s kabelkami aktuálně dost na štíru. Mám jednu malou černou crossbody, již notně otahanou a o těch větších už ani nemá smysl se vyjadřovat. Když jsem jednu včera vytáhla ze skříně, přítel se mě zeptal: "Na co máš ten pytel?" :D Takže jsem neustala v pátrání a moje naděje strmě stouply spolu s všudypřítomnými povánočními slevami. A pak jsem na instagramu zjistila, že Rebecca Minkoff má na svém oficiálním e-shopu 40% slevu na již zlevněné zboží. No pecka! Jenže jsem přišla trošku s křížkem po funuse. A z nabídky bych si ještě vybrala, nicméně nebylo to "ono". Projela jsem ale celou nabídku a okamžite jsem se zamilovala do modelu Mini Perry. Ve slevách měli jen micro perry v červené. Nádherná kabelka, ale malinká!   
Rebecca Minkoff Mini Perry vs Aldo Halifax
A pak jsem úplnou náhodou zabloudila na zootu a našla jsem jejího dvojníka - Aldo Halifax! Kabelka sice není kožená, ale vypadá naprosto úžasně a cena je samozřejmě o dost nižší. Chvíli jsem váhala, takže jsem si opět prožila to drama, kdy se konečně rozhodnu, rozhoupám se k činu a kabelka je vyprodaná. Byly to trošku nervy, ale vytrvala jsem a vyplatilo se! Už je doma a je naprosto dokonalá! To se to bude jezdit do školy. :)
Určitě brzy přidám nějakou real fotku na instagram
Máte doma taky nějakého dvojníka?

2 komentáře:

  1. Já se třeba přiznám, že dvojníky různých drahých věcí mám prostě ráda. Není to fake ve slova smyslu tak co :) Třeba různé boty, kabelky atd. Pokud to není zrovna nějaký LV atd.

    www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je třeba rozlišovat, jestli jsou si věci pouze podobné nebo jestli někdo opravdu "ukradl duši věci" a snaží se prodat místo originálu padělek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥