pondělí 27. června 2016

BIPA: drogerie a parfumerie v Makarské / leták + dárky pro vás

Jedeme takhle v Chorvatsku v Makarské autem a najednou mě do očí uhodí růžový obchod, ptám se, co to je, a prý tam mají i dětské věci. Neváhala jsem, vyskočila z auta (téměř za jízdy - akční scéna jak z filmu :D) a běžela to okouknout. Nelituju! BIPA je super! Uloupila jsem tam pro vás pár záběrů, abyste si mohli udělat obrázek. Sortiment je dost podobný jako třeba v dm drogerii - drogistické zboží, parfémy (i dražších značek), dekorativní kosmetika (klasika Maybelline, Bourjois, Rimmel,... + např. The Balm, Catrice, Look by Bipa, debby, Manhattan ...), móda, dětský sortiment (pleny, kojenecké zboží, jídlo a potraviny pro děti, dětská kolekce - deštníky, pláštěnky, holinky, ...), zvířecí sekce. Výběr mi zde ale připadal větší a pestřejší než v dm drogerii. Možná jsem ale byla nadšená jen proto, že dm znám jak svý boty a BIPA pro mě byla něco úplně nového! Navíc tam měli téměř všechno, co jsem potřebovala ve slevě nebo nějaké akci (slevy, 2+1 nebo dárky k nákupu). Mají svůj leták, ve kterém si můžete akce prostudovat, a že je jich opravdu požehnaně! 

Znáte řetězec BIPA?
EDIT: dárek ode mě získává Marcela Kapcalová Nábělek ;)

4 komentáře:

  1. Tak to je rááááj :)Bipu ani DEBBY neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o nich před tím taky v životě neslyšela. Snad se mi napodzim podaří ještě lépe prozkoumat :)

      Vymazat
  2. Vůbec neznám ... pěkné netopýří triko, odkud máš? Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já ho mám z druhé ruky z votočvohoz/vinted. Původně je, myslím, z HM.. :)

      Vymazat

Děkuji ♥