neděle 17. července 2016

vlog: Funpark Žirafa Čestlice

Dneska vás vezmeme s sebou do Funparku Žirafa v Praze Čestlicích, kam nás koncem června pozval e-shop Feedo.cz na snídani s ostatními mámami blogerkami. 
Veru Harnol s Lukym, Míša se Stellou z Babybistro.cz, já s Tobíkem



Musím se přiznat, že jsem z místa konání byla nejdřív dost rozpačitá. Cesta vlakem a MHD byla nekonečná a Tobík usnul v cílové rovince. V pondělí dopoledne bylo ve Funparku překvapivě hodně dětí (asi výsledek Happy Hours: po-čt 9-13hod), velký hluk a atrakce mi přišly pro Tobíka (15měsíční mimino) naprosto nevhodné. A je to moc! Jako fakt moc! Pro děti to musí být zážitek, jestli z množství atrakcí ovšem dřív nezblbnou. Pokud se navíc těšíte, že se po dlouhé cestě "odměníte" nějakou dobrotou, můžete být dost zklamaní.

Poseděla jsem, pokecala  s holkama a trošku se posilnila, odpočinula si. Když se Tobík probudil, vyrazili jsme na průzkum. Hmm kolotoče a autíčka by šly... automaty za 20,-. Zjištění, že ho přestanou bavit ve chvíli, kdy se začnou hýbat, mě sobecky potěšilo. Nebude to trvat dlouho a bude to naopak! Pak jsme objevili zónu pro nejmenší - ze všech stran vypolstrovaný prostor, kterému vévodil obří bazén plný kuliček. Dětský ráj! Tobík se postupně rozkoukával a osměloval a nakonec to tam bylo celé naše. Až jsme nakoukli i do té největší atrakce "BABYLAND" (několikapatrová prolézačka plná překvapení - houpaček, skluzavek, trampolín, kuličkových děl,...), která naplno pohltila i mě! Tam se mi ale taky bohužel vybila baterka ve foťáku, takže přece jen něco zůstalo vašemu oku skryto a máte tak s dětmi co prozkoumávat. Nakonec jsme v Žirafě řádili tři hodiny a řádili bysme dál, kdyby nás nepřemohl hlad a únava. Musím říct, že jsem pak Tobískovi ten kočár záviděla. A cesta domů už nebyla tak hrozná, byla jsem nabitá pozitivní "dětskou" energií, kterou jsem v sobě po strašně dlouhé době probudila! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥