čtvrtek 22. prosince 2016

22. den / Poukaz na nákup v eshopu v hodnotě 400,- od RicPic

Dnešní výhru do soutěže věnovala Karolína, která tvoří pod značnou RicPic.
Ric Pic – Handmade by Karolína - oblečení šité s láskou. 
"K šití dětského oblečení mě přivedl článek, který popisoval pracovní podmínky lidí šijících v továrnách pro obchodní řetězce. Dříve jsem nad tím tolik nepřemýšlela, ale s příchodem dítěte se změní spousta věcí a jako matka vím, že všechny chceme pro své děti jen to nejlepší. Řekla jsem si, že dám rodičům další možnost při výběru oblečení. Všechny Ric Pic oblečky jsou šité v České republice za důstojných podmínek a z kvalitních materiálů. Za celou výrobou stojím já a mé ruce ❤
K výrobě pečlivě vybírám designově zajímavé a neokoukané materiály v BIO kvalitě nebo atestem pro děti do 3 let. Každý nový kousek, který vymýšlím a šiji, tvořím se stejnou láskou a péčí, jako první čepičku pro moji dcerku. Celý proces výroby – od stříhání přes šití, focení a balení, probíhá u mě doma. Je to taková domácí malovýroba ❤" Představuje sebe a svou tvorbu sama Karolína.


Dnešním výhercem se stává:

edit: losování jsem musela provést podruhé, jelikož jsem poprvé omylem započítala i komentáře, které některé z vás přidaly dnes!

Kláro, moc gratuluji k výhře! Přece jen se na Vás usmálo štěstí! ;) Budu Vás kontaktovat na uvedený email.


SOUTĚŽÍME DÁL!
Chcete si zasoutěžit o zítřejší výhru? Sledujte blog Můj fialový svět (FBIG, GFC, bloglovin´ nebo youtubea do komentářů pod tímto článkem mi do dnešní půlnoci napište, jak to máte s dudlíkem? Máte doma závisláka nebo vaše dítě důdlíka nemělo vůbec? Nezapomeňte připsat váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat (komentáře, které nebudou obsahovat kontakt, nebudou do slosování zařazeny). A taky se nezapomeňte přijít zítra podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry.
DRŽÍM PALCE!

Kompletní pravidla ve videu a článku ZDE.

24 komentářů:

  1. Dudlíčka má dcera od porodnice (kojení dudlík nepokazil ;-)). V současné době ho má jen na spaní a když jí potřebuju rychle uklidnit - třeba u doktorky po očkování.
    telus.d@seznam

    OdpovědětVymazat
  2. První jsme se hodně snažili, ale dudliku vůbec nevzala...U druhé jsme to jen zkusili a krásné si dudala..Asi tři dny :) a pak už opět nic katka@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Syn skoro nepotřeboval, dcera si dávala dudlík do pusy na spaní tajně ještě ve školce :-) Broňa, broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. My máme doma závisláka :D Malá bude mít tři roky a dudel nechce dát z pusy a ještě k tomu mu říká paní dudková :D kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. U nás asi tak do 6ti týdnů byla dcerka bez dudlíku. Chtěla jsem to bez něj zkusit, ale kolem toho 5.-6. týdne nastal zlom v uspávání a tak jsem dudlík zkusila a na usínání zabíral skvěle. Ale používali jsme jej opravdu jen na usínání. Když usnula, tak jsem jí ho brala a přes den nebyl dostupný. Nakonec se ho i vcelku bez problémů poměrně brzy zbavila. U dalšího děťátka to chci zkusit opět bez dudlíku, když by to neprošlo, tak zavedeme asi stejný model jako u dcerky. tereza.binkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dceři dali dudlík už v porodnici a od té doby se ho nemůžeme zbavit. Bude jí rok a půl, tak doufám, že než půjde do školky, tak už ho chtít nebude.
    PolackovaDaniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme dudlík začali používat až když si malá začala dudlat palec... později jsme ho dávali méně a méně až zůstal jen na noc. Za čas jsem ho dceři po usnutí sebrala až se odnaučila úplně. :-) Kateřina Tomíčková, tomickova.katerina_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. První dceři daly sestry dudlík už v porodnici, ale kolem 1,5r ho téměř nepotřebovala (zato teď skoro ve 3l žužlá co jí pod ruku padne), druhé dítě absolutní odmítač dudlíku, ale zato "savec" par exelance :)
    kubaskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nase mala vubec dudlik nechtela!na jednu stranku jsem byla rada,ze ji to pak nemusim odnaucovat,ale na druhou stranku jsem citila,ze nam casto chybi. Ze by s nim byla klidnejsi. U dalsiho miminka to kazdopadne budu zase zkouset:-)
    horakol@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jeden syn dudlíka měl, ale bez problémů, když jsme uznali, že je čas, se ho vzdal. Druhý syn ho nechtěl vůbec. jana.vitovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dudlíka jsme dávali i na radu doktorky aby si nezvykla na cucání palce. Tedd je dceři rok a půl a má jen na spaní doma.
    vondrackova.jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dudlíka jsme neměli vůbec a jsem za to ráda, aspoň jsme si ušetřili odvykání na něj:-)Petra Kulhanová, pedou@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dudlík dcera vůbec neměla a nestýskalo se ji po něm :) misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Dudlíka máme ale většinou jen na spinkání. :)
    sucha.hakova@gmail.com (centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  16. Dudlíka máme, je to lepší než prsty :) :)
    babicka999@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Zavislaka jsem mela, nastesti se to omezilo jen na spani. A na Mikulase jsem skoro dvoulete dceri navrhla, ze by mohla dat dudlik certovi. Ujalo se to suprove, jen teda prvni noc peklo, jak nemohla usnout.
    veronika.sulcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. S dudlíkem je to u nás vtipné - mám dvojčátka, jedna z nich dudlíka má (ještě i teď v necelém roce a půl, ale už jen na spaní) a druhá ho vůbec nechtěla.
    niklova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Starsi dudlik mel, mladsi ho ma take. Snazim se davat pouze na noc (vytahuju v noci z pusinky). Ma radost kdyz se dostane alespon ke 2 kusum.To pak strida jen to mlaska :-)
    Marcela Nábělek (matan@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. Všichni čtyři vnuci dudlíky používali nebo používají, ta naše miminka hlavně na spaní.
    jitka.ditetova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Proti dudlíku nic nemám, většinou ho zakazují v porodnicích ale je to dobrý pomocník :) Iva Bidmonová (ivusicce@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  22. Na dudlíku byly závisle obě moje děti. Vojta se odnaučil rychle díky angíně s aftama a oparama v puse :-(. Ale dodnes , téměř 5, si dudlík v noci jazyk :-). U Julinky to byl boj, dudlík musel dřív než by chtěla pryč k vůli předkusu . Bylo to náročné pro nás obě. Brečely jsme současně ;-)
    Jitkahrncirikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥