pátek 23. března 2018

otevíráme: Glanc box jaro 2018

Po opravdu dlouhé době jsem se rozhodla otevírání boxu od brandnooz natočit na youtube. Jinak se na klasický box můžete těšit vždy poslední den v měsíci v instastories na instagramu. Glanc box je limitovaná edice, která vychází zhruba jednou za čtvrt roku a jsou v ní novinky z drogerie a kosmetiky. Já jako maminka na mateřské, která nebydlí v Praze, a na nákupy vyráží maximálně do místní samoobsluhy nebo do Lidlu, jsem z téhle možnosti opravdu nadšená. Myslím, že se tentokrát box opravdu vydařil, i když s obsahem asi nebudou spokojeni ty, které se těšily na dekorativku. Za mě jsou jakékoliv praktické věci do domácnosti naprosto v pořádku! ;)
P.S.: Kdo by chtěl vyzkoušet klasický potravinový brandnooz box, nabízím ten VELIKONOČNÍ, který vám dorazí přesně za týden, za akční cenu 99,- pro jednoho z vás, který si mi o něj napíše jako první!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥