neděle 20. května 2018

inspirace: Antonie&Emma / originální dřevěné hračky

S možností spolupráce mě oslovují firmy a značky téměř denně. Trvalo mi dlouho, než jsem se naučila říkat ne těm, jejichž produkty mě nezajímají, nelíbí se mi nebo prostě jen nezapadají do konceptu blogu. Před pár dny mě ale oslovila česká firma Antonie&Emma s tím, zda bych se nechtěla stát jejich ambasadorkou. Vyrábí originální hračky stvořené pro generace - dřevěné hračky nejen pro děti, na čemž by na první dobrou nebylo nic neobvyklého, jenže já jsem hned ze zvědavosti rozklikla jejich stránky a padla mi brada. Nikde jsem neviděla nic podobného, tak krásně propracovaného jako jejich stavebnici FABER, která v dítěti musí stimulovat snad všechny mozkové buňky. Co na ní říkáte? 
originální české hračky stvořené pro generace
Dalším želízkem v ohni je kůň FUTU, který má stejně jako stavebnice hned několik využití a možností použití. Je to první originální doplněk pro houpací prkno na světě! Jedno vtipné a originální video můžete zhlédnout přímo na jejich stránkách a zasoutěžit si.
Produkty se mi moc líbí a tak jsem na nabídku s radostí kývla. Chci se ale zeptat, zda by vás vůbec zajímaly recenze těchto produktů a jestli byste měli zájem si o něco z jejich nabídky třeba i zasoutěžit?

8 komentářů:

  1. Taky jsem nedávno na obchod narazila a mít první dítě, tak bych hned koníka koupila, bohužel už mám třetí a věci po starších sourozencich, tak jen slintám.:-) Recenze i soutěž bych uvítala, třeba jako námět na dárky pro blízké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velkou radost, že se líbí i ostatním maminkám. ♥ Ale i třetí dítě přece musí mít něco svého ;) Třeba se poštěstí v nějaké soutěži!

      Vymazat
  2. Máme od nich houpačku. Je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No vypadají opravdu výborně �� Pavla H.

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je pecka, ráda bych recenzi i soutěž;)))
    Lenka F.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥