sobota 27. dubna 2019

recenze: NAFIGATE Cosmetics Oční sérum a Hydratační maska

Produkty NAFIGATE Cosmetics jsem se rozhodla vyzkoušet hned z několika důvodů. Zaprvé se jedná o českou značku. Značka věří ve vědecký pokrok a snaží se skloubit nejnovější poznatky vědy s dary přírody. Vytváří tak účinnou kosmetiku, šetrnou k pleti i přírodě. K testování jsem si vybrala dva produkty NAFIGATE Hyaluron Eye Serum a NAFIGATE Moisture Protect 48H.
Asi vám nemusím říkat, jak mě potěšil krásný čistý fialovo-bílý obal produktů. Přijde mi, že tím značka dokonale podtrhuje to, co o svých výrobcích tvrdí.

O to větší bylo moje překvapení, když na mě z krabičky vykoukla modro-zlatá tubička s očním sérem, která vůbec nepůsobila stejným dojmem. S designem krabičky vůbec neladí. Nicméně produkt sám o sobě rozhodně stojí za vyzkoušení! Je to takový příjemný průsvitný gel, který vám okamžitě ochladí a osvěží oční okolí. Základem séra je kyselina hyaluronová, která hydratuje a vypíná pleť i v těch nejhlubších vrstvách. 
Po měsíci používání pozoruji, že mám kůži okolo očí hladší, méně oteklou. Pytle pod očima, které jsem čas od času po ránu mívala, se za dobu používání séra neobjevily. I tmavé kruhy se hodně zredukovaly a vybledly. Oblast pod očima mám skutečně jasnější a méně unavenou, i když se v noci zrovna dvakrát dobře nevyspím. Začíná mi být líto, že je v balení jen 10ml séra. Mám pocit, že déle jak dva měsíce mi nevydrží. Je velmi příjemné, baví mě ho používat, tím pádem si ho nanáším pravidelně (ale pouze 1x denně večer) a rychle ubývá. Sérum je vhodné pro všechny typy pleti a věkovou skupinu 25+.

Pleťová maska pro intenzivní hydrataci chrání pokožku před dehydratací po dobu 48hodin. Je vhodná pro sušší typ pleti. Pro mě je na jarní období jako dělaná. Mám po zimě na pleti suchá místa, se kterými mi celkem účinně pomáhá bojovat. Maska mě překvapila svou konzistencí. Jemný, příjemně chladivý gel se na pleť krásně roztírá, po zhruba minutě začne na obličeji pomalu zasychat a pokožku mírně tahá. Kůži nijak nedráždí. Jde krásně setřít vatovým tampónkem. Já ho někdy i lehce smývám vodou. Masku používám 2-3x týdně. Cítím, že mám po ní kůži na obličeji hladší, suchá místa mizí. Za mě to není až takový zázrak jako oční sérum, možná je to ale tím, že změny nejsou tak markantní a patrné, ale rozhodně nemá nic, co bych masce vytkla. 
A co vy? Máte s NAFIGATE Cosmetics nějaké zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥