pátek 7. ledna 2011

Fashion

Většina blogů, které v dnešní době vznikají a jsou těmi "nej", jsou blogy o módě. Je to nevyčerpatelné téma i přesto, že v dnešní době na sebe můžeme vzít v podstatě cokoliv. Stále existují lidé - módní ikony a návrháři - kteří doslova hýbou světem. Dokonce si troufám říct, že jsme velice blízko době, v které bude platit: Čím hůř se oblíkneš, tím to bude lepší! Naštěstí (v tomhle případě) je ČR vždy o krok pozadu a tak máme možnost z povzdálí sledovat "vyspělé módní země" a otestovat si, jestli nejnovější trendy opravdu stojí za to. (bohužel, málokdo to dělá) Někdy je lepší se před módní vlnou schovat než se nechat spláchnout s davem a vyrazit v něčem, co se nám vlastně nelíbí, ale: "Ono se to nosí.."
Osobně dávám přednost pohodlí před jakoukoliv upjatostí. Ráda dýchám, ráda jím, piju a ráda se pohybuju. Rok 2010 = rokem tepláků - tureckých kalhot


Moje první názory byly dost negativní. Vytahané kalhoty, v kterých jakoby "něco" přebývalo... Pak jsem ale neodolala, protože mě, při pozorování jedné slečny nesoucí se v nich, přepadl pocit neskutečné volnosti. A navíc v nich přijela na návštěvu moje starší sestra a neskutečně jí slušely. Natěšeně jsem tedy napochodovala do obchodu a natáhla je na sebe. Pocit to byl opravdu úžasný, ale jediný pohled do zrcadla zhatil veškeré plány na vzdušné léto. Moje postava mi nedovoluje nosit aladinky, protože víc než kdokoliv jiný v nich vypadám, jako bych měla plné kalhoty. :-(
Taky se přihnala vlna triček s nabíranými rukávy. (většinou od ramen k loktům) Prvně jsem si téhle módy všimla ve škole. Nechápala jsem, jak si ty holky můžou vzít něco takového na sebe. Vypadalo to vážně divně. Později jsem pochopila, že za to asi zas tak nemůžou ty trička. Všichni prostě nemůžou nosit všechno! Bohužel mám ale tuhle módu spojenou s legračně vypadajícíma spolužačkama a proto jsem si nabírané tričko ani jednou nezkusila. Kdoví, třeba by mi slušelo :-) Mimochodem, trendy dámská trička jsou žádná trička. .-)
Naštěstí mám na seznamu i pár zdařilých módních počinů z roku 2010. Patří mezi ně fialová tylová sukně, černá mini, fialová taška, tyrkysová mikina, béžové pletené šaty, korzet a zimní čepice, kterou jsem dostala od přítele. :-* (věcí je samozřejmě určitě víc, jen si teď nedokážu všechny vybavit a nikdo určitě ani netouží číst nekonečný seznam)



fialová tylová sukně ↑ a zimní čepice rip curl ↓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥