čtvrtek 13. ledna 2011

Malé radosti

Dnes jsem měla po škole nějaké zařizování v centru Prahy a tak mi to nedalo a zašla jsem do Tesca na Národní třídě. Dlouho jsem sháněla dlouhé, černé legíny z dobrého materiálu. (aby se mi nevytahaly) Dnes jsem konečně takové objevila a dokonce v akci, což potěší :-)
No a nebyla bych to já, kdyby zůstalo jen u nezbytného... Neuhlídala jsem se a zamířila jsem i do kosmetiky. :-o Proběhla jsem sice všechno, ale cíl byl stejně předem jasný - essence! Tahle kosmetika mě oslovila asi před dvěma lety. Zaujala mě především její "hravost", široké zaměření a nekonečné množství barev. Do mého kosmetického šuplíku tak přibyla tvářenka a sada očních stínů "do kapsy" :-)
Jaká je vaše oblíbená kosmetika?
oční stíny - essence, pocket beauty, eyeshadow to go


01 eye love to travel

tvářenka - essence, silky touch blush

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥