úterý 24. ledna 2012

B-day

v sobotu jsem měla narozeniny a náladu na prd :-D nicméně to neodradilo ani mé kolegy v divadle, kteří mi popřáli opravdu originálně - přednesem básní :-) ani mého přítele a nejbližší kamarády, kteří pro mě připravili malou velkou (bylo nás šest,ale bylo to mega :-D a strašně moc to pro mě znamená) tajnou oslavu. :-)
takže zatím jen pár fotek z domova po oslavě a časem snad přibyde i pár z oslavy...
od maminky :-)
od přítele :-)
krtkův dort od přítele :-)
od přítele :-)
pyžámko si můžete pamatovat z mého JARNÍHO WISH LISTU. :-)

1 komentář:

  1. Všechno nejlepší,... ta kytka je moc krásná a na krtkův dort si mě hned nalákala :-)

    na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥