čtvrtek 26. ledna 2012

hot news

do toho pyžama z topshop.com jsem zamilovala tak moc, že jsem mu ve slevách stihla ještě pořídil sourozence - modrobílé - a touhle dobou už je někde na cestě k nám :-) pochopila jsem, že jsem žila ve strašném omylu, že je celkem fuk, v čem spím. NENÍ! takže pokud to u vás v zimě vypadá jako na severním pólu - z nosu vám visí rampouchy a semtam se kolem vás prosmýkne nějaký ten tučňák - neváhejte a kupte si aspoň příjemné a pěkné pyžamo, z kterého budete mít nejen radost, ale i užitek (nevyhrnuje se, jej! :-))
a tady jsou další novinky:
- svetrovesta z H&M, koupená přes internet a to visení na ramínku jí moc nelichotí stejně tak jako špatné světlo, já jsem z ní nadšená! :-) pochopíte, až vám jí předvedu v outfitpostu :-)
- náramky - narozeninový dárek od kamarádky :-)
- Bourjois - youth extension foundation - flower perfection, výhra z vánoční soutěže, moc se těším, až ho vyzkouším

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥