pátek 7. prosince 2018

8. den / Bryndáček značky Bibetta a balení kelímků BABYCUP od Belvely

Sponzorem osmého dne Adventního kalendáře je Belvela.
Společnost Belvela razí heslo: "Jiný přístup k dětem" a přináší na český trh originální, kvalitní a funkční produkty, o kterých už jste si mohli na blogu leccos přečíst. Tohle je přesně ten případ, kdy jsem šla s prosíkem o konkrétní produkty, protože jak bryndáček tak kelímky prostě musí alespoň jeden z vás vyzkoušet. Oba produkty jsou celkem nenápadné a je velká škoda, aby se ztratili v konkurenci, protože oba maminkám i dětem usnadňují práci a přináší radost.

Bibetta mě okouzlila velmi, jedná se o značku, kterou založil jeden tatínek surfař, když přemýšlel nad tím, čím by nahradil klasické bavlněné nebo froté bryndáky. Inspiroval se svým neoprenovým oblekem a zkusil vyrábět bryndáčky z tohohle skvělého materiálu. A světe div se, funguje to dokonale! Neopren se nepromáčí, praktická kapsička zachytí i jídlo, které dětem upadne a pak stačí jen přemáchnout v umyvadle, za pár dalších minut je suchý, čistý, jako nový! Do soutěže mi pro vás věnovali tematický vánoční bryndáček se sobem Rudolfem. 
Recenze na kelímky pro dětské ručičky Babycup, které už získaly spoustu  významných ocenění, se na blogu objevila celkem nedávno. Dělaly nám společnost celé léto a osvědčily se. 

Děkuji moc za vaše tipy na vychytávky! Přečetla jsem je všechny a možná z nich sestavím po Novém roce i nějaký článek, protože se tam objevují opravdu zajímavé věci. ;) 

Výhercem se stává:
GRATULUJI!

!POJĎ SI ZASOUTĚŽIT!
Prosím, přečti si následující text pozorně, i když přicházíš soutěžit třeba už poněkolikáté, v průběhu soutěže se může sem tam něco málo změnit a byla by škoda o výhru přijít!
  • Dej "To se mi líbí" stránce Můj fialový svět BLOG, ať Ti neutečou další soutěže a novinky z našeho světa
  • Dej "To se mi líbí" stránce Belvela jako poděkování za dárky do soutěže
  • Do komentářů pod příspěvek zde na blogu napiš svůj mail a připiš, jestli jsi během těhotenství a mateřství narazila na nějakou podobou vychytávku, bez které už si to neumíš představit.
    Komentáře, které nebudou obsahovat e-mailovou adresu do slosování zahrnu, výherce pak bude mít tři dny na to, aby se mi ozval sám, pokud tak neučiní, vylosuji výherce nového. Stejně tak pokud výherce nebude na můj e-mail s výzvou k zaslání svých údajů reagovat (viz pravidla níže).
  • Soutěž je pro čtenáře s doručovací adresou v ČR i SK! Nezapomeňte se zítra přijít podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry. ;)
  • Zapojit se můžete pouze dnes 7.12.2018 od 00:01 do 23:59, komentáře přidané později budou smazány a nebudou zařazeny do slosování!
  • Sdílej soutěž veřejně na facebooku a zvyš svou šanci na výhru! Do druhého komentáře však musíš přidat přímo odkaz na sdílený příspěvek nebo alespoň na svůj facebookový profil, kde půjde soutěž dohledat, ideálně v popisku označte i stránku mého blogu, aby se mi sdílený příspěvek lépe dohledával. Nezapomeň i zde připsat svůj email! Sdílení mi musíte napsat do dalšího (druhého) komentáře, jinak není v mých silách to započítávat.
  • A uděláte mi radost, když nás budete sledovat i na Instagramu, to není povinné, ale budete mít malé plus, prostřednictvím instastories s námi navíc můžete být v každodenním kontaktu ;)
!SOUTĚŽ O HLAVNÍ VÝHRU!
Chceš se zapojit i do soutěže o hlavní výhru - týdenní pobyt v Chorvatsku v Apartmánech Galeb pro celou rodinu? 
  • Splň vše uvedené výše u denní výhry 
  • Dej "To se mi líbí" stránce Apartmány Galeb
  • A přijď soutěžit zase zítra! Čím častěji se zúčastníš, tím větší šanci na výhru máš!
!HLAVNÍ VÝHRA
TÝDENNÍ POBYT v Chorvatsku v Apartmánech Galeb, apartmán č. 6  (2+1 dospělé osoby nebo max. 2+1+1 dítě do dvou let věku bez nároku na lůžko) v termínu dle výběru výherce a volných ubytovacích kapacit v období květen/červen 2019
Apartmánový dům se nachází v malém, klidném rybářském městečku Živogošće přímo u pláže. Všechny apartmány mají balkón/terasu s výhledem na moře, vlastní koupelnu a kuchyňský kout. U apartmánů je parkoviště s dostatečnou kapacitou pro všechny hosty. Hned pod domem je krásná široká oblázkovo-písčitá pláž. Termín v tomto období jsme vybrali záměrně. V květnu a červnu už bývá v této oblasti krásné slunné počasí a teplé moře, pro dovolenou s dětmi je to ideální období. A možná se tam i potkáme! 

Pokud jste tu prvně, pročtěte si pozorně princip soutěže a její pravidla!↓
 
Pravidla a princip soutěže:
Soutěž probíhá na blogu mujfialovysvet.cz. Každý den od 30.11. do 24.12.2018 se na blogu v 00:01 otevře okénko/publikuje článek s výhrou/ami pro daný den.  Jednotlivé výhry budou v článku představeny a popsány (fotografie v článcích i ve videu mohou být pouze ilustrační, řiďte se textem v článku se soutěží!). O každou z výher budete moci soutěžit pouze v ten daný den. Soutěžit můžete každý den! Je jen na vás a na štěstěně, kolik dárečků letos vyhrajete. Každodenním soutěžením navíc zvýšíte i pravděpodobnost výhry hlavní ceny - týdenního pobytu v Chorvatsku v Apartmánech Galeb (apt.6). Výherce denní výhry budu losovat vždy co nejdříve po skončení soutěže a to náhodně ze všech platných komentářů (max. dva na osobu v případě veřejného sdílení soutěže na facebooku) prostřednictvím random.org. Jména výherců posléze doplním do článku s danou soutěží a výherce samotné neprodleně kontaktuji na uvedené mailové adresy. Pokud výherce mailovou adresu v komentáři neuvede, bude mít tři dny od vyhlášení na to se mi ozvat sám. V případě, že se výherce v daném čase o výhru nepřihlásí, budu losovat výherce nového. Stejně tak pokud mi výherce do tří dnů neodpoví na můj email a nepošle mi svou adresu, vylosuji po výzvě, kterou zveřejním na facebooku, náhradníka.  
Výherce hlavní výhry budu losovat tak, že 25.12.2018 nejdříve náhodně přes random.org vylosuji jeden ze soutěžních dní a následně pak z komentářů v daném dni i výherce hlavní výhry. Výhry se vám společně se sponzory budeme snažit odesílat co nejdříve, nicméně bohužel nemůžeme garantovat doručení všech výher do Štědrého dne. 
!HODNĚ ŠTĚSTÍ!

78 komentářů:

  1. Mě v těhotenství zachránil Antimetil, který mě vysvobodil od nevolností :) petra.ferencikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vychytávky v těhotenství?🤔 A po porodu? V těhotenství asi zasbd, měla jsem dost hektické a po porodu? Asi taky nic 😂😂 to už zase bylo klidné, malá je zlatá ,takže žádné vychytávky nemáme 😔 zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel v té době jsem na žádnou vychytávku nenarazila.
    Teodor.hardee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dobou syn využívá hrníček s membránou, že které pije jako "dospelak" a nic nerozleje :)
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem čerstvou babickou,tak vnimam ruzne novinky a vychytávky az teď v současnosti. Za nás,nechci si stezovat,jsme musely improvizovat. m.lysikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na konci těhotenství a v šestinedělí byl skvělý Purelan. misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na zadnou vychytavku jsem zatim nenarazila
    antaloval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Toho je nekonečně :) Tak tip po porodu: trnkový sirup od Weledy. Pak při příkrmech dětský příbor z Ikey (jediný nerez s dost hlubokou lžíci) a dvoudílný Ikea nočník (vhodný i na bezplenkovku). Silikonová vycucávací "baňka" z Tchiba. Tip pro batole: učící věž.

    diby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pro me byla vychytavka velka latkova plena, kterou jsem mohla pouzit jako rucnik, lehkou letni deku, pres boudicku na kocarek... Andrea.Kabelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě byla vychytavka a tak i trochu "záchrana" kojící kloboucek. Ale jen u prvního syna, u druhého uz jsem to dávala bez kloboucku. Lencaklimova@seznam

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, určitě bych prisla na hodně vychytavek. Prvni co me napada je, ze v těhotenství mě zachránila voda s citronem od pálení žáhy. A v mateřství vychvaluji do nebes odsavačku na vysavač při dětské rýmě. J.a.j.i.n.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mě je největší vychytávka během mateřství sušička:-)Bez ní si to už nedovedu představit. kulhanovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. kamilamakovcova@seznam.cz
    držáčky ponožek od sock one máme jich hnedle několik, odsávačka na vysavač taky perfektní věc, příbory a nevysypávací miska+miska se šťouchačkou to vše od Nuk. Háček na kočárek na nákup z alliexpresu.Dudlík ve formě kousátka.
    Jinak na spinkání nám pomáhá muchláček což je vychytávka k nezaplacení po obvodu má našité cedulky.

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě miluju toho kdo vymyslel odsávačku na vysavač :) nicifi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Vychytavkou pro ne tenkrát byly kapsicky na rozmixovane jidlo pro ty nejmenší plnitelne mym vytvořeným obsahem (ovocem, ale někdy i zeleninou), a znovu a znovu použitelné:-) Janiej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. v těhotensví jsem řešila primárně těhotenství, takže mě zachránilo především těhotenské cvičení, které mi potom velmi usnadnilo porod. a jako bonus jsme měli na cvičení úžasnou porodní asistentku, která nám pověděla tolik tipů k miminkům, že mám z čeho čerpat :) ale spíše na bázi psychické než materiální. pro mě k nezaplacení :) likuji na Fb jako Barbora Francová cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem v těhotenství využívala kojící polštář na spaní.
    MK.Michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pro mě nejlepšími vychytávkami jsou šátek na nošení dětí, látkové pleny, perlan a hnízdečko pro miminko. Bez nich si nedokážu představit fungovat.
    ChudobovaPeta@seznam.cz
    https://m.facebook.com/Malipribinacek

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, pro nás je nej vychytávka: odsávačka soplíku na vysavač, prostě super. Lucu.alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. https://m.Facebook.com/Lucie.alexova.39?
    Lucu.alexova@seznam. Cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nám zachránil život šátek na nošení.
    marketa.krakova29@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Největší "objev" během mateřství bylo nošení. Nosítko Kibi, byla to srdeční záležitost, teď už nosí dalšího miminko z širší rodiny. Pokud bychom ještě měli další přírůstek, rozhodně si ho opět pořídím. Usnadnilo nám dost život. Skvělý pomocník, i manžel si ho chválil.
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. V těhotenství bohužel nejsou nic nepomohlo na nevolnosti. Po porodu bych se nejspíš úplně zbláznila, kdyby nebyli žádné nosítka. Malý absolutně vůbec nevydrží v kočárku a i mimo je velmi nosící takže za mě opravdu nosítka...

    zemanovaalbi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vychytávka ani ne tak v těhotenství, ale hlavně teď se dvěma dětmi, je myčka na nádobí�� Nedokážu si představit, že bych ty hory nádobí měla mýt pořád ručně a pak nedávno koupené takové kolíčky na ponožky. Při skládání nemusím hledat druhou do paru��Jinak pak mě napadají kapsičky plnitelne jidlem- dceři jsme tam dávali domácí presnidavky či jogurt.
    Jana.koloma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. https://m.facebook.com/albina.zemanova

    OdpovědětVymazat
  26. V těhotenství byla vychytavka kterou jsem ocenila v poslednim trimestrz byla kojici polstar. Bez nej bych se nejspis nevyspala a po porodu uz toho bylo vic, od Purelanu az po kojici kloboucky. Muj maul zluchova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak u nás bryndáček s kapsou je parádní věc. Všechny drobky zůstávají v kapsičce a nemusím pak pokaždé luxovat jídelní židličku :-)
    labajova.romana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. My objevili hnizdecko. U první dcery neznám, u druhé pecka. :)
    Silvous96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. U nás asi zavinovačka swadler a plnitelné kapsičky, ze kterých dcera jedla i obědy, když jí rostly zuby a lžičku nemohla ani vidět. Maskova.D@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Pro mě určitě šátek na nošení dětí, bez něj bych se první měsíce asi ani nenajedla. Za mě naprostá pecka. :-) K.Leifertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Pomocníků pro maminky je na trhu spousta,jen si vybrat ty správné a potřebné ;-) sdagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.facebook.com/dagmar.budisova?__tn__=%2CdlC-R-R&eid=ARDepo9LLetByWcfW8yAgNGHHCceXCd6iEg-Dfc47UiLDLeg6lBOiY7gTCJuxeb3uUtJb9kRnX8rYhDp&hc_ref=ARR4zHcF5t5mKfYXpKDk2NDV9KOR7AjyXA-BviHKJWjZzczyR-KJBnFul2n4eL2L9Qg

      Vymazat
  32. Pro mě kojící polštář a bryndák s kapsičkou :-) avosicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. �� Pro mě byli největší vychytávkou vlhčený ubrousky.Do těhotenství naprosto nezajímavá věc,po porodu naprosto nepostradatelný A nejraději mám waterwipes,žádná chemie .
    falipe@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Moc se mi líbí kelímky od Aventu, do kterých jsem malé chystala vždy jídlo a skvěle se v nich uchovávaly jak obědy, tak jogurty nebo jiné dobroty :-) Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. U nás velmi využíváme kojící polštář - ať už v těhotenství, později na kojení. Tak i teď jako mantinel do postýlky.
    anez.vesel@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10210223988916412&id=1840612529 - sdíleno
    Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Pro me nejspis homeopatika na laktaci-po mesici a pul dokrmovani jsem se plne rozkojila a kojim doted-22 mesicu 😂.
    purplekitten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Bily sum, absolutne nutna vec ��

    Schejbalova12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Bezva jsou plastové bryndačky, které vyřeší problém se zapranými latkovými... koneckonců supr je žlučové mýdlo, které jsem začala doma používat taky až po porodu - nejdřív na špinavé pokakané plínky /syna latkuju/ a pak na oblečení po příkrmech. A v poslední době je za nas top vychytavka učící věž.
    K.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. https://www.facebook.com/katerina.bedravova?__tn__=lC-R&eid=ARBPkJdfoTxa1Nu2OHz7xhqD68mcvOqaQkKVE1xnYACUf0ALuwzYtOGyNuuhNvrxGkhDD-zJHVljJ-Vm&hc_ref=ARSC80yRbIa-Hx774eCt1BAvO9lnIKNszm0Vb0Nuw7RtPdjh6XPafoP28cIj9cRKvW4
    k.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já jsem měla kapičky na prdíky ty nám moc pomohly :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Vychytávka to asi není, ale nedokážu si to představit bez chůvičky a v 1. měsících i bez monitoru dechu :)
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Vychytávku jsem neobjevila.
    gabrisova.maria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Iwaneta@seznam.cz a vychytavek celá řada. V těhotenství aniball, boty na sucháč, manželova mikina místo drahých těhu bund. A s malým hojdavak, tula baby, blw , bezplenkovka asi nejlepší věc ever, cokoli od utuku, učící věž...

    OdpovědětVymazat
  45. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215120858953538&id=1193665460

    OdpovědětVymazat
  46. Největším pomocníkem jsou pro mě nosítko a sterilizátor do mikrovlné trouby. Verc27@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Na tyto efektivní bryndáčky, existují i s rukávky a je to naprostá paráda. redeba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Šátek, ergo nosítko a bryndáček s korýtkem;D

    OdpovědětVymazat
  49. Pro mě je to nositko a šátek 🙂 a taky sušička. Protože toho prádla...
    nikyta159@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Šárka Korousová7. prosince 2018 v 14:49

    Narazila jsem v drogerii DM na dávkovač umělého mléka a je to takový pomocník, že si to bez něj nedokážu představit.��
    E-mail: korousovasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Jako úžasná vychytávka mi připadá odsavacka mléka, která nám hodně pomohla v začátcích a pak když jsem začala chodit do práce, bez ni si to moc neumim představit. Jako další vychytavku beru Swaddlery/Museliny které se daji použit jako deka, plinka nebo ochrana proti sluníčku
    e-mail je karolinabruzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Zdeňka Jureckova e: electromike@seznam.cz. ma dcera a snacha by si neumely predstavit byt bez nositka baby tula ftg, dudliky svitici od MAM a rukavnik a slunecno clona na kocarek

    OdpovědětVymazat
  53. Ze začátku mateřství jsem velmi ocenila samolepku ve vaničce, která slouží jako teploměr. liskahana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. sdílím (Andrea Petrová)
    andrea.petrov@seznam.cz
    Úžasné věci od firmy Eoné - Medvídek, delfínek, u nás top

    OdpovědětVymazat
  55. petpec@seznam.cz
    Urcite v dobe materstvi jsem ocenila parni hrnec od Aventu..

    OdpovědětVymazat
  56. "Vychytavky" (nebo to mozna byly jen normalni veci, co jsem neznala) se hodne meni s rustem miminka: kojici kloboucek, perlan, nositko...aktulne napr. znovuplnitelne kapsicky. A moc se mi libi i ty kelimky :-) hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Jednoznačně nosítko, které nás nejednou zachránilo od proplakaných dnů a nocí. tereza.tauskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ach, těhotenství a porod a miminka, to už je tak dlouho. Musela bych pátrat v paměti ... :--))) Byla jsem nadšená z látkových plenek a z šátku, z koupacího kyblíku ...
    katerina.mejstrikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Odsávačka rýmy na vysavač
    polackovadaniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak v těhotenství mě nic nenapadá, a po porodu knížky od svojtky, který Sáru baví už od 4 měsíců až doteď (1,5 roku). Díky nim jsme absolvovali úspěšně několik cestování letadlem bez jakékoli pohromy. Dále odsávačka na vysavač, kterou musí docenit každá maminka.a klip na dudlík :) email: lidu.milka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Avent kelimky. Netecou,tesni a jsou pro mne denodenni zalezitost i nyni,kdy si v nich beru svaciny do prace ;-) helena.xxxxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Pro nás byl super na cestování dávkovač na umělé mléko- pro nás na Nutrilon. Nemuseli jsme tahat celou krabici a ušetřilo nám to kupu místa, když jsme jeli jen na výlet :-) Lukis2s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=393165001419974&id=100021794328886 sdílím, Lukis2s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Kelímky na příkrmy od Aventu. Jedinečná věcička :-) janaanna18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Sdíleno
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=209616213276902&id=100026855749392 janaanna18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Za nasich dob nic podobneho jeste nebylo :-) Ale vychytavka ktera me zaujala dnes kdyz byl na navsteve syn, tak mel hrnicek, z ktereho netekla voda a sam jsem zkoumal jak ze z toho vlastne jeho syn pije :-) (no nakonec jsem si to i vyzkousel)
    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  67. prispevek jsem sdilel jako: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012796756866

    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Nám se osvědčila síťka na ovoce :)

    OdpovědětVymazat
  69. Bohužel jsem na žádnou vychytávku nenarazila... Jana S. meskjana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Sdílím https://www.facebook.com/boruvka18
    meskjana@seznam.cz Jana S.

    OdpovědětVymazat
  71. V těhotenství mi moc pomohly homeopatika na nevolnost a po porodu jsme velmi ocenili tejpování bříška kvůli kolikám.
    sykorka.maru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Zatím nic, uvidíme :) jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. https://www.facebook.com/jana.kiki.75
    jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. já bohužel na žádnou tu vychytávku nenarazila
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat