pátek 7. prosince 2018

BABY BLOG: Dětská zimní obuv Rak + soutěž

Téma "botičky" mě z těch všech maminkovských vždycky poměrně děsilo. Přišlo mi strašně těžce uchopitelné. Jak správně změřit nožičku? A když už vím míry, podle čeho vybrat tu správnou botu? Tolik peněz za tak malé boty, které bude dítě nosit sotva pár měsíců? A jakou mám jistotu, že z ní dítě za měsíc nevyroste? Uf! U nás je to tak, že většinu oblečení dědíme. Tam je to jednoduché, o trošku větší svetr nebo kalhoty se snesou. Boty by ale každé dítě mělo mít své, nové, protože tak jako má každé jinou postavu, tak i nohy jsou jiné a to nejen na délku ale i na šířku. Nesmíme zapomenout ani na výšku nártu! A každé dítě by si mělo ve svých botách udělat svůj vlastní "otisk" a ne se přizpůsobovat vychozeným vložkám, takže co neutratíme během roku za oblečení, investujeme do kvalitních dětských bot. My jsme měli štěstí a "svou" značku jsme našli v podstatě hned, je to obuv Rak.
Dětská zimní obuv Rak - Mercury
Botičky jsou z kvalitních materiálů ručně šité na Slovensku, což je mi velice sympatické. Navíc mají opravdu nádherné designy. Jejich ikonické bačkůrky nosí Tobík ve školce. Už jsme zkusili i sandálky, tenisky na suchý zip, kožené boty na šněrování a v neposlední řadě zimní boty, které se nám loni osvědčily natolik, že jsem se letos rozhodla pořídit je oběma! A nebudu vám nic nalhávat, jsem moc ráda, že jsme měli tu možnost a dostali jsme na boty slevu. Taky pro mě není snadné srovnat se s tím, že kupuji dětem dražší boty, než mám sama a to na jednu jedinou sezónu, ale s kvalitnějšími koženými dětskými zimními botami jsem se ještě nesetkala.
Dětská zimní obuv Rak - Helios


Jsou nádherně zpracované, na suchý zip, takže s nimi Tobík nebude ve školce nijak bojovat. Uvnitř mají beránka i teplou anatomicky tvarovanou vložku z vrchní vrstvou ze  100% ovčí vlny. Nikdy se nám nestalo, že by z nich měl Tobík studené nebo mokré nohy. Boty jsou totiž z přírodní kůže s úpravou na snížení propustnosti vody, s membránou TE-POR, která dovnitř obuvi nepropouští vodu a vlhkost, ale ven propouští vodní páry. Mají i decentní, vkusné ale funkční reflexní prvky. Líbí se mi, že mají kvalitní podrážku s hlubším protiskluzovým vzorkem, přesto jsou velmi ohebné, a chráněnou špičku. A dětem strašně sluší! ;)
Jediné u čeho si musíte dát pozor je měření. Řiďte se rozměry v tabulkách na webu přímo u konkrétního modelu, který si vyberete! Rak má botičky trošku větší, než jsou čísla jiných značek, se kterými jsem měla tu čest. Pokud má vaše dítě širokou nohu nezapomeňte zkontrolovat i tento rozměr! Vím, že dětem s hodně širokou nohou maminky Raky nekupují. Nejlépe délku i šířku chodidla změříte tak, že si dítě postavíte patami těsně ke zdi, zkontrolujete, aby stálo rovně s rovnoměrně rozloženou vahou na obě nohy, pak si uděláte čárku před nejdelším prstem a dvě čárky po stranách v nejširším místě nožky (za prsty). Menším dětem je fajn zkusit nožičku obkreslit na papír nebo obtisknout například do modelíny, ale musíte dávat velký pozor, aby vám dítě s nohou nehnulo a zároveň na ní přeneslo celou váhu, aby se prstíky pěkně natáhly a chodidlo jste obkreslili/obtiskli v celé jeho skutečné délce a šířce. K naměřené délce u dětských bot vždy přičtěte nadměrek 1-1,5cm.
Na ulicích i u nás na vesnici vídám tuhle značku čím dál častěji, což mě těší, já vám je můžu vřele doporučit, jsme moc spokojení a i za tu cenu do nich půjdeme i za rok, protože na botách se opravdu šetřit nevyplácí! 
Pokud o zimní obuvi nebo jakékoliv jiné (bačkůrky, tenisky, vlastně cokoliv z eshopu...) od Raka pro své dítě/děti uvažujete, vyprosila jsem si i pro vás tři vouchery s 10 % slevou. V případě zájmu o slevu mi napište do komentáře svůj kontaktní mail, připište, sledujte stránku Můj fialový svět a já ze všech zájemců hned v pondělí 10.12. náhodně vyberu tři, kteří budou mít možnost stihnout ještě udělat objednávku před Vánoci. 

4 komentáře:

  1. Tyto bodičky jsou opravdu luxusní, škoda, že už jedny zimní máme.. ale aspoň vím, jaké pořídím na příští zimu, takže moc děkuji za typ ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Máme už bačkorky od raka pro staršího a má je moc rad. Teď cekám na malou až začne vic chodit,abych ji mohla objednat první botičky. pajla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Se značkou Rak máme skvělé zkušenosti, zatím jen jako první botičky ale z nich syn vyroste rádi bychom v této značce pokračovali Email k.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Uvažujeme o koupi prvních nožiček pro syna, takže by se nám sleva na botičky určitě hodila. MichaelaTomsu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥