pondělí 17. prosince 2018

18. den / Petite & Mars vložka do kočárku od Feedo.cz

Sponzorem osmnáctého dne Adventního kalendáře je Feedo.cz.
Feedo není na blogu žádným nováčkem. Naopak to byla jedna z prvních firem, která mi už v těhotenství s Tobíkem nabídla možnost spolupráce. Nyní tedy slavíme čtyřleté výročí. Feedo od té doby hodně vyrostlo, ale nezpychlo a nezanevřelo na blogerky s menším počtem sledujících! Navíc je vidět, že ve Feedu si všímají i zdánlivě nepatrných detailů, mám velkou radost, že si dnes budete moci zasoutěžit o tuhle fialovou vložku do kočárku! 
PETITE&MARS Vložka do kočárku Memory - Peacock
Vložku od Petite&Mars máme už asi dva roky a nemůžu si jí vynachválit. Ze začátku jsem jí Stelle dokonce tajně záviděla. Pořád jsem jí mačkala, bavilo mě, jak se paměťová pěna přizpůsobuje a zase vrací. Říkala jsem si, že to určitě musí být hrozně příjemné a pak jsem měla jednou možnost spát na matraci z paměťové pěny, v životě jsem se nevyspala líp, takže na tom něco bude. Kolekce Limited 100 je plná produktů krásných moderních designů vyrobených v limitovaném počtu 100ks. Máte tak jistotu, že na ulici někoho se stejnou výbavou kočárku jen tak nepotkáte. Důraz je kladen nejen na poutavé provedení, ale hlavně na funkčnost! Vložka se optimálně přizpůsobí tvaru těla dítěte, zároveň mu zajišťuje maximální podporu a pohodlí a absorbuje otřesy během jízdy. Univerzální tvar je kompatibilní s téměř všemi kočárky.
Popravdě o ní dost vážně uvažuju, takže kdybych mohla, zúčastním se dnes soutěže taky! ;)

Výhercem se stává:
GRATULUJI!
!POJĎ SI ZASOUTĚŽIT!
Prosím, přečti si následující text pozorně, i když přicházíš soutěžit třeba už poněkolikáté, v průběhu soutěže se může sem tam něco málo změnit a byla by škoda o výhru přijít!
  • Dej "To se mi líbí" stránce Můj fialový svět BLOG, ať Ti neutečou další soutěže a novinky z našeho světa
  • Do komentářů pod příspěvek zde na blogu napiš svůj mail a připiš, co dalšího by Tě od značky Petite&Mars potěšilo? 
    Komentáře, které nebudou obsahovat e-mailovou adresu do slosování zahrnu, výherce pak bude mít tři dny na to, aby se mi ozval sám, pokud tak neučiní, vylosuji výherce nového. Stejně tak pokud výherce nebude na můj e-mail s výzvou k zaslání svých údajů reagovat (viz pravidla níže).
  • Soutěž je pro čtenáře s doručovací adresou v ČR i SK! Nezapomeňte se zítra přijít podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry. ;)
  • Zapojit se můžete pouze dnes 17.12.2018 od 00:01 do 23:59, komentáře přidané později budou smazány a nebudou zařazeny do slosování!
  • Sdílej soutěž veřejně na facebooku a zvyš svou šanci na výhru! Do druhého komentáře však musíš přidat přímo odkaz na sdílený příspěvek nebo alespoň na svůj facebookový profil, kde půjde soutěž dohledat, ideálně v popisku označte i stránku mého blogu, aby se mi sdílený příspěvek lépe dohledával. Nezapomeň i zde připsat svůj email! Sdílení mi musíte napsat do dalšího (druhého) komentáře, jinak není v mých silách to započítávat.
  • A uděláte mi radost, když nás budete sledovat i na Instagramu, to není povinné, ale budete mít malé plus, prostřednictvím instastories s námi navíc můžete být v každodenním kontaktu ;)

!SOUTĚŽ O HLAVNÍ VÝHRU!
Chceš se zapojit i do soutěže o hlavní výhru - týdenní pobyt v Chorvatsku v Apartmánech Galeb pro celou rodinu? 
  • Splň vše uvedené výše u denní výhry 
  • Dej "To se mi líbí" stránce Apartmány Galeb
  • A přijď soutěžit zase zítra! Čím častěji se zúčastníš, tím větší šanci na výhru máš!
!HLAVNÍ VÝHRA
TÝDENNÍ POBYT v Chorvatsku v Apartmánech Galeb, apartmán č. 6  (2+1 dospělé osoby nebo max. 2+1+1 dítě do dvou let věku bez nároku na lůžko) v termínu dle výběru výherce a volných ubytovacích kapacit v období květen/červen 2019
Apartmánový dům se nachází v malém, klidném rybářském městečku Živogošće přímo u pláže. Všechny apartmány mají balkón/terasu s výhledem na moře, vlastní koupelnu a kuchyňský kout. U apartmánů je parkoviště s dostatečnou kapacitou pro všechny hosty. Hned pod domem je krásná široká oblázkovo-písčitá pláž. Termín v tomto období jsme vybrali záměrně. V květnu a červnu už bývá v této oblasti krásné slunné počasí a teplé moře, pro dovolenou s dětmi je to ideální období. A možná se tam i potkáme! 

Pokud jste tu prvně, pročtěte si pozorně princip soutěže a její pravidla!↓
 
Pravidla a princip soutěže:
Soutěž probíhá na blogu mujfialovysvet.cz. Každý den od 30.11. do 24.12.2018 se na blogu v 00:01 otevře okénko/publikuje článek s výhrou/ami pro daný den.  Jednotlivé výhry budou v článku představeny a popsány (fotografie v článcích i ve videu mohou být pouze ilustrační, řiďte se textem v článku se soutěží!). O každou z výher budete moci soutěžit pouze v ten daný den. Soutěžit můžete každý den! Je jen na vás a na štěstěně, kolik dárečků letos vyhrajete. Každodenním soutěžením navíc zvýšíte i pravděpodobnost výhry hlavní ceny - týdenního pobytu v Chorvatsku v Apartmánech Galeb (apt.6). Výherce denní výhry budu losovat vždy co nejdříve po skončení soutěže a to náhodně ze všech platných komentářů (max. dva na osobu v případě veřejného sdílení soutěže na facebooku) prostřednictvím random.org. Jména výherců posléze doplním do článku s danou soutěží a výherce samotné neprodleně kontaktuji na uvedené mailové adresy. Pokud výherce mailovou adresu v komentáři neuvede, bude mít tři dny od vyhlášení na to se mi ozvat sám. V případě, že se výherce v daném čase o výhru nepřihlásí, budu losovat výherce nového. Stejně tak pokud mi výherce do tří dnů neodpoví na můj email a nepošle mi svou adresu, vylosuji po výzvě, kterou zveřejním na facebooku, náhradníka.  
Výherce hlavní výhry budu losovat tak, že 25.12.2018 nejdříve náhodně přes random.org vylosuji jeden ze soutěžních dní a následně pak z komentářů v daném dni i výherce hlavní výhry. Výhry se vám společně se sponzory budeme snažit odesílat co nejdříve, nicméně bohužel nemůžeme garantovat doručení všech výher do Štědrého dne. 
!HODNĚ ŠTĚSTÍ!

75 komentářů:

  1. Ahoj, tuto značku vůbec neznam, ale prave podložky do kocarku na první pohled hned zaujmou, a pak našim detem by se určitě líbily houpací zviratka. Na IG sleduji jako zuzanissima. suezi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Už delší dobu se od této značky dívám na kočárek , malá má rok,takže ideální nějaký na ten věk 🙂
    zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sdíleno
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2330498553845717&id=100006567858841

    zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi od nich líbí houpací zebra a praktický bryndáček s korýtkem;) a nevěděla jsem, že dělají i autosedačky a kočárky ;) ladyhawke@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teodor.hardee@seznam.cz

    Co jaké jsou další výrobky.

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujala mě přebalovací taška.sdagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Od této značky by mě potěšila např. taška na kočárek.

    OdpovědětVymazat
  8. Od této značky mám vyhlédlou přebalovací tašku. :)
    Silvous96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vím, že by si dcera moc přála autosedacku s iso-fixem, pro lepší manipulaci.Tak třeba ta mě zaujala. m.lysikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký den, potěšila by mě Cestovní postylka Koot. J.a.j.i.n.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hodne maminek si vychvaluji plnici kapsicky tak bych je rada vyzkousela 🙂 antaloval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno je krásné, ale kdybych si měla vybrat, co nám ještě chybí, byla by to houpacka ovečka s melodií :)
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mají krásné věci. Zaujali mne podložky na hraní. A jejich kočárky vypadají, také moc pěkně. misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se moc líbí kočárky, ale bohužel už mám smůlu a vozový park měnit nebudeme :D Maskova.D@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj!
    Od této značky jsem narazila na houpacího koníka s melodií, který je opravdu nádherný! Vložka do kočárku by se jistě líbila mé sestře, ráda bych ji vyhrála :) RadushV@email.cz ...Instagram Radka.lv, FB - Radka Vojtíšková - sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujala mě jídelní židlička, protože nějakou budeme brzy potřebovat ☺️
    kbergmanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. bajaik@seznam.cz nám se líbí pletená deka a nebo bryndáček

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě bryndáček, už potřebujeme korýtko :)

    diby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Od Petite&Mars se mi líbí hopupací medvídek a cestovní postýlka.
    ChudobovaPeta@seznam.cz
    https://m.facebook.com/Malipribinacek
    Instagram: chudobovapeta

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě jejich krásné houpačky, nejvíc se mi líbí asi koník norik:-) kulhanovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Kočárek, jídelní sada, mají toho vážně hodně krásného!
    skyv@seznam.cz Veronika Šulcová

    OdpovědětVymazat
  22. Mne by se líbila podložka na matraci nebo nějaký jídelní set - třeba s karkulkou.mame už indiány jsou krásní
    kamilamakovcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji na FB jako Barbora Francová, na IG jako CervenkaObecna. zaujala mě ještě minipostýlka LUNA, která je opravdu krásná a praktická (a fotogenická) :)

    OdpovědětVymazat
  24. Šárka Korousová17. prosince 2018 v 10:16

    Potěšil by mě třeba nějaký sportovní kočárek. ��
    E-mail: korousovasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Určitě mají nádherná houpací zvířátka :) to by se nám hodilo ;)

    Katkasustrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10205239108094402&id=1747460817

    Katkasustrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mi se moc líbí jejich sportovní kočárky, podložky na hrani a hlavně plnitelne kapsičky k.leifertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Určitě přebalovací taška na kočárek kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. moc by mě potěšila přebalovací taška nebo taška na kočárek
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Mají nádherné přebalovací tašky:) nicifi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Mě by potěšil kočárek
    K.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Mne sa veľmi páčia ich kočíky
    d.ludrovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Od této značkypoužíváme plnitelné kapsičky na jídlo. Jinak by se mi líbil houpací jednorožec :-)(https://www.feedo.cz/petite-mars-houpacka-s-melodii-jednorozec-candy/)
    kubelkova.eliska@gmail.com
    https://www.facebook.com/eliska.svobodova.9

    OdpovědětVymazat
  34. Hodně mě zaujala podložka na hraní Joy
    Na IG jsem jako @alestaborik
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. https://www.facebook.com/ales.taborik
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Email je nikyta159@seznam.cz
    Hodila by se mi prebalovani taška ba kočárek. Mají krásné

    OdpovědětVymazat
  37. Určitě bych chtěla vyzkoušet znovuplnící kapsičky :-) macka0308@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Parádní houpací hračky. Jednu asi dostane naše princezna v březnu k prvnímu ročku.
    Kabilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mňa už skoro rok teší od tejto značky športový kočík Easy, a veľká spokojnosť. havranocka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213010427670527&id=1087224185&_rdr Lucie Chmielová witlucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Mě se moc líbí deky od této značky :)
    MK.Michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Líbilo by se mi nádobí s Červenou Karkulkou- hrnek, talíř a miska :)
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Líbí se mi kočárky.
    gabrisova.maria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Zdenka Jureckova e:electromike@seznam.cz se snachou jsme si rekly,ze pokud ji vyhraju,venujeme ji vam pro Stelu,my ted mame holky vetsi a kluci spise autickove vzory.A vy si to zaslouzite. Libi se mi houpajici jednorozec

    OdpovědětVymazat
  45. Petite&Mars Houpačka s melodií koník Norik Stripe atej@seznam.cz sdílím fb https://www.facebook.com/alena.hajkova.9

    OdpovědětVymazat
  46. Sdilim,pro Stelinku email zanetss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Houpačka s melodii koník Norik ❤ Iwaneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem uvažovala o kočárku moc se mi líbí :-) avosicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Přebalovací taška
    Jana.koloma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Moc se mi líbí jejich talířky, obzvlášť ty s Karkulkou. liskahana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Doma mám Street a moc by mě potěšila nová stříška pastel pink, když se nám tentokrát narodila holčička ❤️
    kam.bob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Nám by se prave hodila nějaká podložka do kočárku, abych ten kočár neměla pořad tak zaspineny. a také se mi líbí ty houpaďa

    můj e-mail je karolinabruzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, líbí se mi jejich kočárky.
    Klára
    klara1@post.cz

    OdpovědětVymazat
  54. PETITE&MARS Jídelní židlička Zola – oranžová
    jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Věcičky jsou to krásné, pro nas bohužel nad rámec finančních možností. Líbí se mi od nich spoustu věcí. Obzvláště ty tašky.
    sarka.jerabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Zaujala mě přebalovací taška. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Mají nádherné kočárky, ten by byl nej :-) Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Sdíleno: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10210280741975203&id=1840612529 Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Moc se mi líbí jejich přebalovací taška :) anymika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mají naprosto boží kočárky, už delsí dobu hledám nějaký golfáč na léto a od nich se mi jich líbí hned několik ;-)

    Krisstynkac@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mě by se libil kočárek ��
    melinka17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216046633910757&id=1596383774
    Melinka17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. je toho opravdu hodne ... osobne si myslim ze nejlepsi by asi byla cestovni postylka
    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  64. sdilim pod profilem: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012796756866
    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. posilam jeste svuj IG: @bohumiltaborik
      a mozna snad jedna drobnost co me napadla.
      Klidne bych do pravidel pozadal do komentu poslat i profily - ne vzdy se da z mailu poznat napr. fb profil nebo IG profil.
      jen z duvodu usnadneni vyhledavani.

      Vymazat
  65. Moc by se nam treba hodily plnici kapsicky, nebo jídelní zidlicka, nebo krasma houpaci ovecka ��
    petpec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduji Vás na IG - meggiekocka i na fb Kočka Meggie, rychlamys@seznam.cz Já bych neodolala houpacímu medvídkovi https://www.petiteetmars.com/produkt/houpacka-tony/

    OdpovědětVymazat
  67. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10212165710009274&id=1572055766
    Sdilim petpec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Nádherna podlozka, zaujal me z jejich nabidky i kocarek, vypada skvele :) Rmarci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. elis.vesela5@gmail.com....od této značky by mě potěšilo snad úplně cokoliv, mají bozi kočárky 😊

    OdpovědětVymazat