pondělí 14. prosince 2015

BABY BLOG: Tobískova zimní výbava

AHOJ!
V létě jsem vám ukázala top kousky z Tobískovy letní výbavy, tak nemůže chybět článek o té zimní. Vy, kdo mě sledujete na FB, víte, že jsem asi před dvěma měsíci začala pátrat  po zimní kukle pro miminka. Přijde mi to jako nejlepší řešení v zimních měsících. Tobík si nedávno začal stahovat čepici z hlavy a dávat mu v jeho věku na krk šálu mi taky nepřijde moc praktické. Kukla tedy řeší oba problémy. Ochrání před zimou hlavu i krk.
Pátrala jsem a pátrala. Vyhlídla jsem si jednu, která už se ale zřejmě nevyrábí a ostatní se mi buď nelíbily nebo byly určené pro starší děti. Až jsem jednoho dne objevila českou firmu CRAWLER a okamžitě jsem se do jejich výrobků zamilovala!

CRAWLER - česká značka, ruční výroba, přírodní a funkční materiály, vysoká kvalita a maximální respektování principů fair trade. Tuto značku můžete znát i z Fleru, kde v roce 2013 začínali a mají tam profil dodnes. Postupně rozšiřují svůj sortiment a snaží se maximálně vyhovět zákazníkům. Měla jsem štěstí, protože zrovna oboustranné kukly, díky kterým jsem tuto značku objevila, jsou novinkou pro letošní zimu.
Neváhala jsem a CRAWLER kontaktovala. Komunikace byla skvělá, paní moc vstřícná a tak jsem pro vás vyjednala 15% slevu na nákup na crawler-shop.cz, stačí v prvním kroku v košíku do políčka SLEVOVÉ KUPÓNY zadat kód: ST32U3JZ
Musím vás jen upozornit, že objednávek mají před Vánocema opravdu hodně a budou nejspíš vyhlašovat STOP STAV. Po Vánocích by ale měly objednávky zase normálně běžet a jak to tak vypadá, ta pořádná zima stejně přijde až po Novém roce. ;)
V CRAWLERu měli skvělý nápad, který se mi strašně líbí a opravdu mě tím oslovili - rostoucí oblečení! Počáteční investice je sice vyšší (protože materiál, ruční výroba atd.), ale jeden kousek oblečení vydrží vašemu miminku až přes tři velikosti. Např. Tobík nosí velikost 74, koupila jsem mu tedy Rostoucí body vel. 74 - 80/86. K bodýčku dostanete extendor, kterým ho nastavíte. Mělo by mu tedy vydržet do příštího podzimu, možná déle. V nabídce najdete Rostoucí body, roláky, košilky a tílka, trika, overálky a kamaše. Dále šijí už zmiňované kukly, rukavice, šátky a nákrčníky, cardigany, návleky do šátků a deky. Pak taky oblečení k vodě a do vody s UV ochranou 50+, softshellové bundy a kalhoty a merino trička pro dospělé. U všech výrobků si můžete vybrat různé kombinace barev a materiálů. Líbí se mi jejich úžasné dětské, veselé a hravé vzory. Kukly, rukavice a nákrčníky si navíc můžete objednat oboustranné. To znamená, že máte dva modely, které jsou navíc o to teplejší! Já jsem po dlouhém rozhodování zvolila Rostoucí body vzor zelení ježci, kuklu a nákrčník v kombinaci hnědých ježků a sněhových vloček a rukavice hnědí ježci v kombinaci s hnědým merinem. A Rostoucí kamašky vzor grafitové hvězdy, které ovšem nebyly skladem a tak si na ně rádi ještě chvíli počkáme.
Hlavně - vše je šité ze 100% merino vlny, což je naprosto dokonalý materiál především v tom, že hřeje, i když je mokrý, vytváří na těle mikroklima, které zabraňuje rychlému průniku vnějšího klimatu k pokožce - v zimě vlna hřeje, v létě chladí. Merino vlna je 100% přírodní a ryze ekologický materiál - obnovitelný a lehce rozložitelný. Na rozdíl od umělých materiálů dýchá každé vlákno vlny merino skrz svou vnitřní strukturu, i hustě tkaná látka je tedy výborně prodyšná. Merino vlna se navíc vyznačuje svou antibakteriální schopností, nezapáchá ani po opakovaném propocení. Je  velmi jemná, skoro až hedvábná na dotek, proto je vhodná pro lidi s citlivou pokožkou i pro děti trpící atopickým ekzémem. Merino vlnu lze prát, pokud však není vysloveně ušpiněná, stačí ji pouze větrat.

"Ovčí merino vlna pochází ze speciálně vyšlechtěných ovcí pocházejících ze Španělska. Dnes jsou největšími a nejkvalitnějšími producenty Austrálie a Nový Zéland. Ovce chrání v drsné přírodě nejtechničtější přírodní vlákna, která člověk ani dnes nedovede vyrobit, naštěstí je ale umí zpracovat. Tato vlákna jsou mnohem jemnější než tradiční vlna. Merino vlna je hedvábně jemná, má vysokou schopnost izolace a je velice prodyšná. Díky pružnosti vlákna se vlněné oblečení nemačká. Vlněná vlákna jsou zvlněná, elastická, vysoce hydrofilní a mají vysokou schopnost pohlcovat vlhkost. Vlna se netaví ani nehoří, poskytuje také vysokou ochranu proti UV záření. Její produkce je šetrná k životnímu prostředí a je založená na principu Fair Trade."
Vše je opravdu kvalitně zpracováno! Merino vlna je hodně pružná. Např. nákrčník si natáhnu na krk i já, proto myslím, že Tobíkovy poslouží několik sezón!
Je pro mě opravdu důležité, aby v nadcházejícím období - a hlavně proto, že se chystáme na hory! - byl můj chlapeček opravdu v teple - dobře, funkčně oblečený. Veškeré oblečení jsme buď zdědili nebo ho kupujeme hlavně v secondhandech, ale jednu sadu opravdu kvalitní vrstvy v šatníku mít prostě musí! Já sama si merino nemůžu vynachválit, dostávám ho pravidelně od tchýně k Vánocům a patří mezi ty nej dárky. U Tobíka bohužel často bojuji s tím, že nedokážu pořádně odhadnout, jak moc/málo ho mám obléknout. Merino je pro mě proto - díky svým vlastnostem - ta pravá volba! Slibuji si od něj, že nám pomůže předejít nachlazení a dalším horším nemocem, které pak mají tendenci se vracet, takže čím déle ho udržím ve zdraví, tím lépe! ;)
Na závěr - snad jsem napsala vše, co jsem chtěla - bych chtěla zdůraznit, že tenhle článek vznikl z mé vlastní iniciativy a píšu ho proto, že jsem na českém trhu objevila značku, kterou bych ráda podpořila!
Brzy se těšte na toho našeho modela. Edit: TOBÍSKOVA ZIMNÍ VÝBAVA V AKCI
Krásný start do nového týdne!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥