pátek 26. srpna 2016

recenze: GLOOP!

Všimli jste si portugalské značky GLOOP!? Vyrábí textil a doplňky pro maminky a děti s čistým, příjemným, líbivým designem. Nás na prázdninových cestách doprovázely termoobal na lahve, kometická taštička a pouzdro na doklady s bleděmodrými obláčky. A jak nám vyhovovaly?



Ať už se chystáte na dovolenou do zahraničí nebo jen na chatu termoobal vřele doporučuji! Skvěle vám poslouží hlavně pokud se rozhodnete s miminkem cestovat přes noc. Mít po ruce teplé mlíčko je k nezaplacení! 
Já jsem termoobal využívala i na noční krmení, kdy jsem si mlíčko uvařila dopředu, strčila ho do termoobalu a v noci, když se Tobísek vzbudil a začal se dožadovat mlíčka, stačilo jen poslepu hmátnout vedle sebe, podat mu ještě vlažné mlíčko a spali jsme dál. 
Tenhle je moc fajn, materiál je omyvatelný, velikost univerzální a ucho má patentku, takže ho můžete zavěsit třeba na postýlku nebo za přední sedačku v autě. 
Kosmetická taštička se nám osvědčila právě díky svému materiálu, který je omyvatelný a navíc je hodně prostorná, takže se do ní vejde opravdu vše. Mám ráda všechny věci pěkně pohromadě! Často se mi stalo, že jsem dala do taštičky krémy a pudry a byla plná. Do téhle pohodlně sbalíme i hřeben, kartáček a pastu na zuby, přípravky proti hmyzu, opalovací přípravky, tělový olej, zkrátka vše, co je na cestách potřeba.

Pouzdro na doklady se nám hodilo zejména v červnu, když jsme s Tobískem letěli letadlem. Měli jsme všechny doklady pěkně pohromadě a v bezpečí. Stejně jako ostatní věci je i pouzdro omyvatelné. Hned se mi ale obarvilo od červené podšívky batohu, což mě zrovna dvakrát nepotěšilo. Využili jsme ho ale i na výletech. Stále s sebou vozíme očkovací průkaz, sbíráme různé vstupenky a pohledy. V tom všem chaosu okolo dítěte je fajn mít alespoň ty věci, na kterých vám nejvíc záleží schované v bezpečí oddělené od banánů, přesnídávek a jiných svačinek.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥