úterý 16. srpna 2016

my life: D jako ...

...dovolená... v podstatě ze dne na den jsme se rozhodli vydat se s šestnáctiměsíčním dítětem na 1200km cestu autem. Nebudu vám nic nalhávat, měla jsem z toho nervy, ale všechno dopadlo na výbornou. Chystám pro vás další článek, ve kterém srovnám cestování s ročním dítětem autem vs. letadlem. V tom prvním jste se mohli dočíst mé zkušenosti z cest, když bylo Tobíkovi půl roku. Tentokrát jsem se v Chorvatsku chtěla věnovat výhradně své rodině, Tobík teď navíc - hlavně v cizím prostředí - vyžaduje prakticky neustálou pozornost, ani usínat nechtěl sám, takže jsem si dala dobrovolnou pauzu od blogování.
Snažila jsem se přidávat fotky alespoň na instagram a natočili jsme pár záběrů, ze kterých pro vás sestříhám vlog. 
...domácnost...jestli jsem někdy doslova posedlá úklidem, tak je to právě po návratu z dovolené, kdy mám pocit, že musím vše vydrhnout a umýt, jinak se prostě necítím dobře. Kompletně jsem uklidila kuchyň a koupelnu a další den k nám nastoupily...

...děti...a během chvíle bylo vše utlapkané a zadrobené jako před tím... :) Stejně jako loni i letos přes prázdniny hlídáme děti mojí ségry. A opět se mi potvrdilo, že se třemi dětmi toho člověk paradoxně udělá víc než s jedním. Užili jsme si pár hezkých společných dní - vyrazili jsme na houby, na procházku, pomohli Kamilovi natáhnout novou odrazovou plochu na trampolínu, dělali jsme táborák, koukali na filmy... a další nás ještě čekají.


...divadlo...já navíc prakticky všechen volný čas od návratu věnuji divadlu. Na prkna, která znamenají svět jsem se vrátila po dvouleté pauze. Minulý pátek jsme měli premiéru a každý večer uplynulého týdne jsme zkoušeli. A vyplatilo se! Nekončící potlesk diváků je ta nejsladší odměna!

Celé dny jsem se věnovala domácnosti, dětem a divadlu. V podstatě jsem se nezastavila a večer jsem div neusínala vyčerpáním vestoje. Mám ale skvělého muže, který každý večer děti hlídal, vždycky jim vymyslel nějakou zábavu. Jen by po sobě ještě mohli před spaním uklidit, ale to už bych chtěla asi moc. :) Zkrátka jsme si žili hektický, ale moc pěkný rodinný život se vším všudy. Počítač jsem dnes zapla asi po 14dnech. Blogování mě baví, ale jsou věci, kterým dám ráda přednost. Tolik vám teď toho ale chci ukázat a říct! Opět se mi vrací mé večery - čas, který mám opravdu jen sama pro sebe a já se jen musím rozhodnout, zda budu psát a stříhat videa nebo si budu třeba číst...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥