sobota 27. srpna 2016

testujeme: Avon velvet soft moisture cream with chia seeds

Brandnoozbox asi před měsícem vyzval své předplatitele, aby se přihlásili do velkého testování kosmetické novinky na trhu. Usmálo se na mě štěstí a měla jsem možnost otestovat novinku od Avonu Zjemňující hydratační krém na obličej, ruce a tělo


Abych pravdu řekla, velikost balení mě na první pohled zarazila. Kelímek je poměrně malý na to, že by v něm měla být zásoba krému na celé tělo - předpokládám - na vícero použití. Nakonec tenhle nedostatek ale musím spíš vyzdvihnout. Avon se rozhodl neplýtvat zbytečně materiálem, krému je v kelímku 200ml a byl naplněný až po okraj. Krém je navíc hodně hustý, jeho konzistence je až máslová, takže ho na namazání stačí troška. 
Další nepřehlédnutelnou věcí je parfemace. Jakmile kelímek otevřete chytne vás vůně za nos. Není nepříjemná, ale na krém na obličej je poměrně těžká a intenzivní. Na těle je krém příjemný, krásně se roztírá, rychle se vstřebává. Při aplikaci na obličej jsem zjistila, že je na můj vkus až moc hutný.
Pokožku mám ještě poměrně mladou, takže zjemňující efekt tolik nepociťuji, nicméně hydratuje obstojně, o což se starají výtažky z chia semínek. Omega 3 posiluje bariéru pokožky. Krém neobsahuje parabeny a barviva, je alergologicky testovaný a vhodný i pro citlivou pleť.

2 komentáře:

Děkuji ♥