neděle 20. srpna 2017

recenze: Crocs Swiftwater shoe / obojživelné boty

Obojživelný boty do každý rodiny! Pro mámu, tátu, syna i dceru vřele doporučuju! Jako klasický Crocs pantofle asi znáte všichni. Máme jich celá rodina spoustu. Žabky jsou taky fajn. Ale letos jsem objevila hit. Tyhle Crocs Swiftwater Easy-on shoe se staly Tobíkovými letními botami číslo jedna. Přes den v nich řádí na hřišti a večer s nimi brodí řeku. A protože mi přišly super, pořídila jsem si je taky!


Doufám, že vyjdou i příští rok, protože Tobík bude mít určitě zas o dost větší nohu než teď. Tak tak s nimi absolvujeme nějakou tu podzimní dovolenou. Užili jsme si je ale maximálně, protože je opravdu nosí téměř denně, pokud tedy zrovna neběhá bos. Krásně mu sedí, nevyzouvají se a na nohu jdou natáhnout taky celkem snadno. Jsou propustné, ale nemají žádné větší otvory, kterými by do bot propadávaly kamínky (což se u jiných bot přes léto ukázalo jako problém). A navíc jsou fakt frajerský!
Ty dospělácké Crocs Swiftwater X-Strap Shoe mě trošku zklamaly. Černé už nebyly a v té modré ne mé úzké noze působí opravdu jen jako boty do vody. Doporučuji je tedy spíše těm z vás, co máte širší nohu a vyšší nárt. Jsou teď v parádní slevě. ;) 
Takže raději nosím loňský model Crocs Citilane Slip-on Shoe, které mi padnou jako ulité. Koupila jsem si je v zimě k narozeninám ve slevách, protože jsem za ně loni v létě nechtěla dát 1700,- a nemůžu si je vynachválit! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥