sobota 10. listopadu 2018

kam s dětmi: HAMLEYS / Motýlí dům, Zrcadlové bludiště, Benátský kolotoč a Virtuální realita

Na konci října jsme byli pozvaní do Hamleys na slavnostní otevření nového kojícího a přebalovacího Hami koutku a v rámci téhle výpravy do centra Prahy jsme se projeli i na kolotoči, navštívili jsme Motýlí dům a Zrcadlové bludiště a vyzkoušeli jsme si virtuální realitu. Hamleys totiž není obyčejné hračkářství, je to největší hračkářství ve střední Evropě a kromě hraček je plné i všelijakých atrakcí pro děti i rodiče. 
Začala bych asi tím, že je poměrně výhodné a v podstatě asi nezbytné pořídit si u infostánku v přízemí Hamleys kartu, kterou pak platíte za atrakce, které potkáte po celém hračkářství (Benátský kolotoč 50,-; Bagry 25,-; Závodní auta 25,-) nebo díky ní máte zvýhodněnou cenu vstupného např. do Zrcadlového bludiště. 
Papilonia / Motýlí dům


Řekla jsem si, že bude lepší nechat místo slov mluvit obrázky. Byla jsem opravdu překvapená. Motýlí dům není velký, ale zdrželi jsme se tam poměrně dlouho. Pozorovali jsme motýly, kteří nám kroužili kolem hlav, jiní jedli nebo odpočívali na listech a kamenech. Motýlí dům najdete v -1 patře. Vstupné je 150,- pro dospělé a 100,- pro děti od 3 do 15 let. My jsme měli návštěvu Motýlího domu v rámci akce zadarmo. Za mě to byl rozhodně milý zážitek! Jen dávejte pozor, aby si děti nezamokřily rukávy, tak jako se to hned povedlo Stellince.

Zrcadlové bludiště
Zrcadlové bludiště je oblíbená zábava snad všech věkových kategorií. Já to miluju! Je zde jednotné vstupné 130,- (100,- při platbě Hamleys kartou) a to i pro ty nejmenší, takže jsem nakonec vyrazila jen já s Tobíkem. V jednu chvíli mi utekl napřed a já opravdu nabourala do zrcadla. Je to krásný svět plný optických klamů, barev a hlavně zrcadel, kvůli kterým u vchodu dostanete i ochranné bílé rukavičky. Tobíka to taky moc bavilo, jen se už nechtěl fotit. A na konci nás až mrzelo, že bludiště nebylo o kousek větší!

Stellinka se mezitím rozhodla adoptovat pejska... :) Ne, neodnesli jsme ho, ale bylo legrační, jak se je pokoušela jednoho po druhém vyndavat z regálu a zachraňovat.

Benátský kolotoč
Poté, co Tobík celou dobu skandoval, že chce jet na skluzavce, která vede z prvního patra do přízemí, ale nakonec si to těsně před jízdou rozmyslel, jsem vyhrotila rodinnou jízdu na kolotoči. Díky slevovým kupónům od Hami jsme jí měli také zdarma. Lepší příležitost už se nám nenaskytne! A abych si to joo užila, vyhoupla jsem se rovnou na koníka. :) Nakonec se ke mně přidala i Stellinka a Kamil s Tobíkem se za jízdy ještě točili dokola hrnku. Byla to docela sranda. Nic, co bych si ve svých letech asi hned zopakovala, ale jak se říká, zkusit se má všechno! Normálně stojí jízda na kolotoči 50,-. Peníze vám odečtou z Hamleys karty.

Virtuální realita
Virtuální realitou si kluci krátili čas, zatímco jsem přebalovala Stellinku v novém přebalovacím koutku. Jedna hra (10 minut) stojí 100,- a Tobík se nechal tak unést, že málem vytrhl kabel. Já jsem přišla na úplný konec, kdy mě nechali na chvíli nahlédnout pod hladinu moře. Byl to zvláštní pocit a vlastně ne moc příjemný. Myslím, že pro naše děti už to ale za chvíli bude naprostá samozřejmost.

Tak až se zase zkazí počasí, bude sychravo a větrno a nebudete vědět, jak děti doma zabavit, myslím, že Hamleys vám dokáže nabídnout minimálně půldenní zábavu. Pro nás to tedy není nic, co bysme byli ochotní podnikat více než jednou, dvakrát do roka, ale my jsme holt děti vesnice. I tak jsme si to moc užili a jsme za tenhle výlet moc rádi. Ono ve finále je stejně nejdůležitější být spolu a v pohodě! Příště vyrazíme do nově otevřeného Národního muzea, kde je do konce roku vstup zdarma. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥