pondělí 29. dubna 2013

Hudební tag

ahoj! doufám, že jste do nového týdne vykročili pravou nohou :-)
a právě proto mě tag u Lucifridy tak moc nadchnul a hned mi to začalo v hlavě šrotovat! :-)
o co jde? úkol zní: na seznam otázek odpověz názvy písniček od jednoho oblíbeného interpreta. kdo je můj nej už asi tušíte, protože jsem to párkrát na blogu zmínila. pokud ne, tak se to dozvíte za chviličku, jen vás chci ještě odkázat na mé předchozí hudební články a tag my songs.
na otázky jsem se snažila odpovědět spíš vtipně, tak to neberte moc vážně, snad vás tag pobaví!

P!NK
♫ Jsi muž či žena?
    Lady Marmelade
♫ Popiš se:
    F**kin´Perfect
♫ Jak se cítíš?
    Missundaztood
♫ Kde momentálně žiješ?
    Funhouse
♫ Kdybys mohla jít kamkoliv...
    Gone to California
♫ Oblíbený typ transportu:
    Crystal Ball
♫ Tvůj nejlepší přítel:
    Dear Diary
♫ Ty a Tvá nejlepší kamarádka jste:
    Stupid Girls
♫ Jaké je teď počasí?
    I Have Seen the Rain
♫ Oblíbená část dne:
    Tonight´s the Night
♫ Kdyby byl Tvůj život TV show, jak by se jmenovala?
    Family Portrait
♫ Čím je pro Tebe život?
    Walk of Shame
♫ Tvůj vztah:
    Whataya Want from Me
♫ Čeho se bojíš?
    Hiccup
♫ Jak bys ráda zemřela?
    Girl On Fire
♫ Jaký je současný stav Tvé duše?
    Bridge of Light
♫ Tvoje motto:
    Try


a protože mě to opravdu bavilo, rozhodla jsem se nakonec, že zodpovím otázky ještě jednou a sáhnu při tom po mém momentálně nejoblíbenějším interpretovi z české hudební scény.

Tomáš Klus
♪ Jsi muž či žena?
   Marie
♪ Popiš se:
   Panenka
♪ Jak se cítíš?
   Iniciativní
♪ Kde momentálně žiješ?
   17 B
♪ Kdybys mohla jít kamkoliv...
   Do nebe
♪ Oblíbený typ transportu:
   Strojevůdce
♪ Tvůj nejlepší přítel:
   Š.a.M.a.N.
♪ Ty a Tvoje nejlepší kamarádka jste:
   Jsousedky
♪ Jaké je teď počasí?
   VeSmíru
♪ Oblíbená část dne:
   Pořád ta samá
♪ Kdyby byl Tvůj život TV show, jak by se jmenovala?
   Nina
♪ Čím je pro Tebe život?
   Cesta
♪ Tvůj vztah:
   Val/koleda
♪ Čeho se bojíš?
   DA MUklův meč
♪ Jak bys ráda zemřela?
   Nijak
♪ Jaký je současný stav Tvé duše?
   Neklid
♪ Tvoje motto:
   Nezapomínej

ufff... tak snad se vám tenhle tag líbí, protože jsem u něj strávila asi tak 5x víc času, než jsem zamýšlela, ale moc mě to bavilo! budu moc ráda, když se zapojíte a pošlete mi odkaz ;-)

4 komentáře:

  1. Teda, pecka! O Pink jsem uvazovala jeste na konci psani clanku, ale v tu chvili jsem byla vygumovana a nejak se mi uplne nedarilo. Ale jak tak koukam, minimalne pulku bych mela stejnou :). Pink patri do me top 5 :)). Si mi udelala radost :). Kluse komentovat nebudu, bo me ceska hudba nebere. Ale ty nazvy songu jsou fakt super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ, tak to jsem ráda! Je to opravdu skvělý tag, moc mě to bavilo ;-)

      Vymazat
  2. pěkný, taky jsem vyzkoušela a odkaz posílám (s tím časem máš absolutní pravdu :D)
    http://lilia-valo.blogspot.cz/2014/08/hudebni-tag.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥