sobota 18. května 2013

OOTD

Ahoj všichni! Jak se máte? Už je zase docela hezky a já mám plnou hlavu nápadů... Dnes bych vám chtěla představit outfit, který byl sestaven speciálně pro záhlaví blogu. Brzy snad i v akci ;-)

A co by to bylo za focení bez mého věrného asistenta :-))
kraťasy - Zara; tílko, taška, šátek, brýle - H&M; náhrdelník - Tally Weijl; parfém - benefit

12 komentářů:

  1. je Bertíkovi moc sluší ten šátek :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. asistent je na spapkanie :) a krásne veci

    OdpovědětVymazat
  3. ten nahrdelnik je nadherny, vsechno se mi moc libi:)
    rada bych te a tve ctenarky pozvala na giveaway ke mne na blog, hraje se o kozenou kabelku z Italie, budu rada, kdyz se zucastnis:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Tie kraťasy vyzerajú úplne super!

    OdpovědětVymazat
  5. krásny pohodlný outfit:) a tá šatka je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hahah tvůj pes je kouzelný :)! Jsem zvědavá, jak bude outfit vypadat.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. sa čudujem, že ti takto pózuje..môj by mi všetko zobral, ľahol si na to a ani sa nepohol:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to byla fáze č. 1 :-D když jsem ho z toho dostala, tak jsem ho takhle zneužila :-D

      Vymazat
  8. Koukám, že psík je stylový a má vkus po paničce :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji za milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥